Renault 5 Turbo és Jean Ragnotti: az 1981-es Monte-győztes visszatérése

In verseny., wtibcars
Idén négy Renault csapat indul a Monte-Carlo Historique Rally-n. 
   A 70 (!!!!) –et töltő Jean Ragnotti semmit sem vesztett a méltán ünnepelt zseniális vezetési tudásából. A nagy Öreg ebben a hónapban visszatér a Monte-Carlo Rally-ba ugyanazzal a Renault 5 Turbo-val, amivel nyert 35 évvel ezelőtt. Az évforduló ünnepélyességét emelendő az R5 Turbo újra a 9-es rajtszámot fogja viselni.
   Emellett Michel Leclere, Alain Sepaggi és Christian Chambord a Group 2-ben fognak Renault 5 Alpine-okat terelgetni, amiket fénykorukban “gördeszkának” is neveztek.
   A Renault Classic Csapat a 2016-os Rally Monte-Carlo Historique-on indul Reims-ben, január 29-én. A verseny Monaco-ban ér véget február 3-án.
  
A négy csapat:
  •    Car N°1 (Group 2 Renault 5 Alpine): Michel Leclère, a Premier Pas Dunlop Coupe Gordini       versenyzői ösztöndíj elnyerője 1969-ben, amelynek eredményeképpen bekerülhetett a Formula 1-be. Michel navigátora François-Paul Forgeoux lesz, hivatalos Monte-Carlo Historique versenyző.
  •    Car N°9 (Renault 5 Turbo): Jean Ragnotti navigátora Michel Duvernay lesz, az 1981-es French Renault Cross Elf Trophy és az 1986-os Renault 5 GT Turbo Trophy győztese.
  •    Car N°12 (Group 2 Renault 5 Alpine): Alain Serpaggi, jobb egyben Jean-Pierre Prevost-al
  •    Car N°19 (Group 2 Renault 5 Alpine): Christian Chambord, itinert olvasgat Patrick Fourestie.
Nagyon várjuk, mivel kápráztat majd el minket Jeannot, és azt gondolom, a Renault is nagyon örül, hogy adhatják a lovat alá….
   Ha valakinek nagyon kevés az ideje, az utolsó 30 másodpercet ajánlom.

Kívánunk Jeannot-nak jó egészséget, és hogy még sokáig csinálhassa azt balesetmentesen, amit a legjobban tud és szeret.

You may also read!

Zemplén Rally

Váratlan fordulat a Zemplén Ralin – videóval

Beszélgetés Dominik GT-vel - aki 2022 felfedezettje lett - a Therwoolin VIII. Zemplén Rally után. Túl vagy életed első Rally2-es

Read More...
baleset megelőzés

Így akadályoznák meg, hogy valaki ittasan üljön a teherautó volánja mögé

A közúti balesetek többsége általában mindig valamilyen emberi tényezőre vezethető vissza. Az Európai Unióban a jövőben még nagyobb hangsúlyt

Read More...
Logisztikai Évkönyv

Bemutatásra került a legújabb Logisztikai Évkönyv

November 30-án a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) évkönyvbemutató rendezvényén debütált a Logisztikai Évkönyv 2023. A kiadvány a hagyományokhoz híven

Read More...