A Kawasaki kihozott pár motort tesztelésre. Engem mindig is a túra motorok vonzottak és itt épp volt is egy 650-es Versys. A moci nagyon tetszetős – most már –az elődje kicsit nyomi volt, de az új fejidommal nagyon ütős kis gép lett. ABS-el és traction controllal kb. 215 kg a súlya, ez motorozás közben jóval könnyebbnek tűnt. Nagyon kényelmes az üléspozíciója az én 193 cm-emmel, minden kézre esett, bár az indexhez rendszeresen le kellett néznem.
Ami extra hiányzott, hogy nem írta, éppen melyik fokozatban vagyok, ez persze rendelhető hozzá, az árát nem sikerült kiderítenem a weboldalon.. Szóval a 15 perces kör alatt teljesen megszoktam a gépsárkányt és azt kell mondanom, a sor kettes 69 lóereje nekem mindenre elég. Nem forgattam 6-7000 fölé, inkább nyomatékból gyorsítottam, de így is nagyon fürge volt a Kawa és a két hengeres blokknak nagyon inspiráló a hangja.
A fékek jól adagolhatóak, a plexi pedig elég jó szélvédelmet biztosít. A gyáriak 5 liter alatti fogyasztásról beszéltek, ami nagyon kedvezőnek tűnik egy ekkora motornál. Sajnos autópályára nem jutottunk, illetve kíváncsi lettem volna, hogy megy utassal, de a próba alatt az volt a benyomásom, hogy bőven van még tartalék.
A Versys 650 2.390.000 Ft-tól indul, ABS-el 2.490.000 Ft, de pont amiket ki lehetett próbálni, bérelhetőek is lesznek. Ennek feltétele a motor listaárának 15%-a kaucióként és a Versys 650-nél hétköznap( km limit 100 km) 19900 Ft+ áfa /nap, hétvégére (csütörtök délutántól hétfő reggelig, km limit 400 km) 42 900 Ft+áfa. Az biztos, hogy ha az ember egy ilyen mocit akar venni, hasznos lehet egy hétvégi próbatúra, illetve az asszonyt is könnyebb talán meggyőzni egy kalandos hétvége után – persze, csak ha jól sikerül – a motor megvételének fontosságáról.

Feliratkozás az Autosajto.hu hírlevelére




