Bemutatták az A4 L-t, a nyújtott verziót, a TT RS Coupét és Roadstert illetve az elektromos rollerjüket.
A TT RS új 2.5 literes öt hengeres TFSI motorja 400 Lóerőt és 480 Nm-t ad le, a nyomaték maximum 1700 és 5800-as fordulat között rendelkezésre áll.
A Coupé így 3,7 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, a Roadsternek ehhez 3.9 másodperc kell. A sebesség 250 km/h-ra van korlátozva, de van 280 km/h-s opció is.
Az autó kezelhetőségét számtalanszor megénekelték és az öthengeres hangja is igazán magával ragadó. Hogy mikor kezdik el árusítani, arról még nincs információ.
A nyújtott A4-es, az A4 L hossza 4,81 méter, a tengelytáv pedig 2,91 m, a megnyújtás mellett a tömeget is csökkenteni tudták 110 kg-al. A nyújtott A4-est a 2.0 TFSI motorral lehet Kínában rendelni 190 vagy 252 lóerős teljesítménnyel.
Az Audi connected mobility concept pedig egy Q3-as és egy, a hátsó lökhárítóba integrált 1,05 m hosszú elektromos roller kombinációját jelenti. Az autó belső információs rendszere valós idejű forgalmi adatokat szolgáltat, és amikor már nincs kiút, előkapjuk a rollerünket – ami elektromos, nehogy mozogni kelljen – és kievickélünk a dugóból. Persze, ha a maximum 30 km/h-ás száguldás túl megy minden határon, de legalábbis 12 km-en, akkor azért elkezdhetünk talpalni.