A Ford Transit és Transit Custom új 2 literes erőforrást kap

In wtibcars

 

 A Ford örök slágere új dízel erőforrást kap 2016 közepétől. A 2.0 literesFord EcoBlue dízel 13% – al kevesebbet fogyaszt a 2.2-es TDCi-nél, a károsanyag kibocsátást pedig sikerült 157 g/km-re redukálni. A gyáriak írnak még 2 éves vagy 60.000 km-es szerviz intervallumról, amit én mindenképpen fenntartásokkal kezelnék – bár az új motorok már túl vannak 5,5 millió km-nyi teszten és ebből 400.000 km valós Transit tulajok kezében zajlott.
 
   A downsizing jegyében készült, direct befecskendezéses motor a videó szerint kis súrlódású, a vezérműszíj olajban fut, 8 nyílásos piezo injectorok dolgoznak benne, integrált szívócsonkot és miegymást láthatunk, de azért arra kíváncsi lennék, hogy mi indokolja a 60.000-es szervizintervallumot.

Ferrari a gyártás leállását

Feliratkozás az Autosajto.hu hírlevelére

You may also read!

elektromosjármű-piac

Bizonytalan kilátások az elektromosjármű-piacon: a vásárlók fele egyelőre nem venne villanyautót

Az Európai Unió 2035-től tervezi betiltani az új, fosszilis üzemanyaggal hajtott járművek értékesítését, a vásárlók érdeklődése azonban az elektromos

Read More...
Zemplén Rally

Juhász Csaba: Kategóriagyőzelem a TippmixPRO Zemplén ralin!

Juhász Csabáék az év legkeményebb versenyén vannak túl. Sokáig a második helyért küzdöttek, de aztán más balszerencséje az ő

Read More...
Zemplén Rally

Kelemen Csaba bajnoki címet ünnepelhetett

TippmixPRO Zemplén Rally 2025 – Horváth Rallye ASE beszámoló A 2025-ös rally idény utolsó futama, a TippmixPRO Zemplén Rally embert

Read More...

Mobile Sliding Menu

×