Természetesen az XFL-t is Pekingben mutatták be, ahol ha valamit nyújtott, az már fél siker. Nem szívesen mennék el Kínában egy unalmas előadásra… Szóval a Jaguar is megcsinálta a kötelező gyakorlatot, hogy kihasíthassa a részét az óriási kínai piacból, 157 mm-el nagyobb lábteret biztosítva hátul,de…
De elötte még el kell mondani, hogy az XFL-t telezsúfolták mindenféle jóval, főleg a hátsó sorra koncentrálva. A WiFi hotspotot, a hűtött és masszírozós hátsó ülés említésre sem méltó. De van például “Clear Exit Detection”, ami érzékeli, hogy nyitható-e az ajtó, nem jön-e valami a kocsi mellett, ami veszélyezteti az ajtó nyitást illetve a kiszállást.
…de ez az XFL gyönyörű lett, és még méltóságteljesebb az alap modellnél. Nagyon sok gyártó jelent meg most Pekingben a 10, 20, 30 cm-rel hosszabb autóival, de igazándiból mindegyik egy kicsit esetlenebb, arányait vesztett lett az alaphoz képest. Viszont a Jaguarnak jól áll, mintha inkább az XFL-ből kellett volna kivenni pár centit, mintha eleve így tervezték volna. Szóval nagyon szép és arányos az XFL. Ha gazdag és stílusos kínai lennék, biztos ilyet vennék.