Hírek – BMW, Mercedes

In auto, hír

Növekedő ágon a BMW eladásai

A BMW növelte eladásait júliusban. 180.080 autót sikerült értékesítenie, ami 4 %-kal jobb eredmény a tavalyi hasonló időszakhoz képest.

Júliusban BMW-ből is 4 %-kal több fogyott az előző júliushoz képest, ami 153,392 eladott autót jelent. Idén pedig már 1,139,947 BMW kelt el, ami 5,6 %-os növekedést jelent. A húzó modellek a BMW 2 széria (113,233 / +43.6%), a BMW X1 (111,639 / +69.6%), a BMW X3 (88,442 / +15.5%) és a BMW X4 (34,464 / +6.9%). Mindemellett 30,000 új Hetes  is gazdára talált, illetve az elektromos modellek eladása is jelentősen növekedett.

 

Piros Pont Díj: Kommunikációs Dizájn 2016 – Kilenc díjat kapott a Mercedes-Benz és a smart

Red Dot Award: Communication Design 2016 – Neun Preise für Mercedes-Benz und smart. Im Rahmen des Mercedes-Benz Messeauftritts zur IFAT, der Weltleitmesse für Wasser-, Abwasser-, Abfall- und Rohstoffwirtschaft, die vom 30. Mai bis 3. Juni 2016 in München stattfand, präsentierte die Marke mit dem Stern ihre Produkte kurz vor der diesjährigen Europameisterschaft wie Fußballspieler. Der Messestand hatte dazu die Form eines Stadions mit Rasenfläche, Tribüne und Anzeigetafel. Die ausgestellten Fahrzeuge waren die „Stars“, die aus dem Spielertunnel auf den Rasen kamen und mit breiter Brust Aufstellung nahmen. Der Bezug zum Fußball wurde in der kompletten Standgestaltung bis hin zu den Give-Aways konsequent umgesetzt. Verantwortlich für den Messeauftritt waren der Mercedes-Benz Vertrieb Deutschland sowie die Karlsruher einsagentur Schäuble GmbH für den Bereich Architektur und das auf Kommunikation im Raum spezialisierte Unternehmen Waidmann/Post aus Braunschweig. ; Red Dot Award: Communication Design 2016 – Nine awards for Mercedes-Benz and smart. As part of the Mercedes-Benz trade show presentation at the IFAT, the world's leading trade fair for water, sewage, waste and raw materials management, which took place from 30 May to 3 June 2016 in Munich, the brand bearing the three-pointed star presented its products like football players in the run-up to UEFA EURO 2016. To this end, the trade fair stand was designed like a stadium with grass pitch, grandstands and scoreboard. The vehicles on display were the "stars", which entered the pitch from the tunnel and lined up full of confidence. The reference to football was implemented systematically from the entire stand design to the give-aways. The trade fair presentation was the joint achievement of Mercedes-Benz Sales Germany, the Karlsruhe-based einsagentur Schäuble GmbH, which was responsible for the architecture, and Waidmann/Post from Braunschweig, a company specialising in communication in space.;

Idén a “Piros Pont Díj: Kommunikációs Dizájn” 26 tagú nemzetközi zsűrije 9 díjjal jutalmazta a Mercedes-Benz-t és a smartot. Az új életstílus konfigurátor nyert a következő három kategóriában, “eCommerce”, “Online” és “Interface Design”. Díjat nyert még a Mercedes többek között hirdetés, nyomtatott média és TV reklám kategóriákban.

You may also read!

villanymotorok hatékonysága

Mitől függ a villanymotorok hatékonysága?

Egy villanymotor vásárlása során fontos ismerni annak műszaki paramétereit, hiszen nem mindegy, hogy milyen hatásfokú munkára képes az adott

Read More...
Limitált szériás GR Yaris

Limitált szériás GR Yarisszal ünnepli rali-világbajnoki címét a Toyota

Mindössze 300 példány készül abból a különleges kivitelű GR Yarisból, amelyet annak tiszteletére adnak ki, hogy a Toyota 2023-ban

Read More...
Horn Lilla

Horn Lilla és az autósport!

Horn Lilla fiatal kora ellenére szép sikereket ért eddig a gokartsportban, és már bontogatja a szárnyait a karosszériás autókban.

Read More...
Verified by MonsterInsights