A Ferrari turbós V8-asa lett az év motorja

In hír
Év motorja

A Ferrari 3,9 literes twin turbós V8-as motorját választották az év motorjának. Ez a motor hajtja a 488 GTB-t, 488 Spider-t, a California T-t és a GTC4Lussot.

És a többiek

Szintén díjazták a Ferrari 6.3 literes V12-es szívó motorját. Abszolútban a második a Porsche 3 literes hat hengeres turbósa lett, ami például a 911 Carrerat mozgatja. A harmadik pedig a BMW i8 1.5 literes 3 hengerese plusz az eletromotorok lettek.

A zöld motorok között a Tesla lett a győztes, 1000 cm3 alatt pedig a Ford három hengeres turbósa győzött. Az újoncok közül a Honda NSX 3,5 literes V6-os plusz elektromos hibrid megoldását választotta a legjobbnak a zsűri.

You may also read!

Mazda CX-30 közeledik

Mazda CX-30 közeledik

Az európai piacra szánt új, 2020-as modell évű Mazda CX-30 értékesítése idén nyáron kezdődik. Az autógyártó a piaci érdeklődés felkeltésére kiadott egy fotógyűjteményt, amely részletesen bemutatja a kompakt SUV-t.

Read More...
RALLY INTERNAZIONALE DEL CASENTINO Juhász Csabi

Kategóriagyőzelem a Casentino ralin

A 39. RALLY INTERNAZIONALE DEL CASENTINO ralin vett részt Juhász Csabi szinte már törzsversenyzőként a testvérével, Zsoltival ahol kategóriagyőzelmet szereztek.

Read More...
TAXI4 Veszprém Rallye Ritmus ASE Klausz Kristóf Csányi Botond

Defekt után defekt!

Nem úgy sikerült a 26. TAXI4 Veszprém Rallye a Ritmus ASE párosának, Klausz Kristófnak és Csányi Botondnak, ahogy szerettük volna, és amiben reménykedtünk a kvalifikáció után, ahol a 3. helyet szerezték meg a jóval tapasztaltabb mezőnyben. A másnapi eredmények sem voltak rosszak, de aztán 2 defekt visszavette őket, majd egy elektromos hiba miatt kiállni is kényszerültek.

Read More...

Leave a reply: