Ford Mustáng szerelés duck tappel

In szerelés
Ford Mustáng szerelés

Mike Del Zio, a Ford jármű dinamikai mérnöke tesztelte a 2018-as Ford Mustangot. Egy gyors kör alatt Mike azt vette észre, hogy az autó – a sok szélcsatornás tesztelés ellenére – nem reagál megfelelően a kanyarokban. Jonathan Gesek aerodinamikai mérnök gyors megoldással állt elő.

Egy darab duck tape-et ragasztott az első kötény alsó részére. A cél az volt, hogy csökkentsék az első felhajtó erőt.

Ford Mustáng szerelés

Del Zio újra kipróbálta a módosított Mustangot – amiről itt is írtunk korábban – különösen figyelve, hogy reagál nagy sebsségnél a kormánymozdulatokra. Az eredmény egy jobban kezelhető autó és egy módosított első szekció lett.

„A kis ragasztószalag felelős minden változásért,” – mondta Del Zio – „A megoldás kulcsa a bizalomra épült. A hosszú egyenes végén, bízol benne, hogy le tudsz fékezni és be tudsz kanyarodni, nem? Ez a változás 155 mérföld/óra (210 km/h) sebesség felett érzékelhető.”

Az elmúlt években Gesek és Del Zio több száz órát foglalkozott az új Mustang aerodinamikai tökéletesítésével. Javítva ezzel az autó gazdaságosságát is. Konkrétan 5,6 százalékkal csökkentve a fogyasztást. Az első szekció javítása egy alacsonyabb orrot és nagyobb orr szplittert eredményeztek, növelve ezzel a leszorító erőt és javítva az irányíthatóságot.

You may also read!

felújított BMW 530 MLE

Negyven év után hazatért egy legenda: a felújított BMW 530 MLE


A BMW Group Rosslyn-i gyárában október 8-án leplezték le az 1970-es években épült versenyautó-legenda, a BMW 530 Motorsport

Read More...

Bulgária nagyon szeretné a Volkswagen-gyárat


Bulgária emeli a tétet
Röviddel azután, hogy a Volkswagen-csoport (VW) kedden elhalasztotta a döntést a Törökországban tervezett autógyára

Read More...
BMW 2-es Gran Coupe

Nem túl szép a BMW 2-es Gran Coupe


Régen a kupé a sportos kétajtós autót jelentette általában keret nélküli ablakkal. A felsőbb kategóriákban már évek óta

Read More...

Leave a reply: