Mike Del Zio, a Ford jármű dinamikai mérnöke tesztelte a 2018-as Ford Mustangot. Egy gyors kör alatt Mike azt vette észre, hogy az autó – a sok szélcsatornás tesztelés ellenére – nem reagál megfelelően a kanyarokban. Jonathan Gesek aerodinamikai mérnök gyors megoldással állt elő.
Egy darab duck tape-et ragasztott az első kötény alsó részére. A cél az volt, hogy csökkentsék az első felhajtó erőt.
Del Zio újra kipróbálta a módosított Mustangot – amiről itt is írtunk korábban – különösen figyelve, hogy reagál nagy sebsségnél a kormánymozdulatokra. Az eredmény egy jobban kezelhető autó és egy módosított első szekció lett.
„A kis ragasztószalag felelős minden változásért,” – mondta Del Zio – „A megoldás kulcsa a bizalomra épült. A hosszú egyenes végén, bízol benne, hogy le tudsz fékezni és be tudsz kanyarodni, nem? Ez a változás 155 mérföld/óra (210 km/h) sebesség felett érzékelhető.”
Az elmúlt években Gesek és Del Zio több száz órát foglalkozott az új Mustang aerodinamikai tökéletesítésével. Javítva ezzel az autó gazdaságosságát is. Konkrétan 5,6 százalékkal csökkentve a fogyasztást. Az első szekció javítása egy alacsonyabb orrot és nagyobb orr szplittert eredményeztek, növelve ezzel a leszorító erőt és javítva az irányíthatóságot.