A BMW 2018 januárjában világszerte 169.538 új autót adott át ügyfeleinek. Az előző év januárjához képest ez 3,8 százalékos növekedés.
Az idén januárban eladott BMW-k, Mini-k és Rolls-Royce-ok száma az eddigi legerősebb januárt jelentik a vállalat 102 éves fennállása óta.
„A vállalatcsoport történetének legátfogóbb portfólió-bővítési hullámát visszük véghez, az új modellek piaci debütálásával és egyre szélesebb elérhetőségével párhuzamosan pedig értékesítési sikertörténetünk is tovább folytatódik” – nyilatkozta Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja. „Az új BMW 5-ös limuzin iránt például globális szinten mintegy 40 százalékkal magasabb érdeklődés mutatkozik, az új BMW 6-os Gran Turismo bevezetésével pedig több mint megduplázódtak a BMW 6-os sorozat egész havi eladási számai. Az új BMW X2 modellhez hasonlóan izgalmas, új modelljeink piaci premierjével és az új BMW X3 egyre növekvő népszerűségével biztos vagyok benne, hogy eme januári értékesítési rekord egy újabb egész éves csúcs kezdete” – tette hozzá.
Az idei évre a BMW szeretne 140.000 elektromos és plug-in hibrid modellt eladni. Januárban ebből 7155 eladás valósult meg.
A BMW modellek közül az 5-ös a legsikeresebb. Utána jön az 1-es, aminek a limuzin változata főleg Kínában népszerű. SUV-okból az X1 és az X6 pörög a legjobban.
A MINI-k közül a Countryman volt januárban a legkelendőbb.