Magyarország is versenyben van a gigantikus akkumulátorgyárért

In hír

Egy kínai óriásvállalat Európában akarja megépíteni három gigantikus akkumulátorgyára egyikét. Az üzemben villanyautókhoz gyártanak majd áramforrásokat. A lehetséges helyszínek egyike Magyarország.

A kínai Contemporary Amperex Technology Ltd. (CATL) három óriási akkumulátorgyára közül az egyiket Európában akarja felépíteni, de még nem döntötte el, hogy hol – írja a gazeta.pl. Csak annyit tudni, hogy három helyszínt vesznek számításba: Németországot, Magyarországot és Lengyelországot. A kínai cég elektromos autókhoz akar gyártani áramforrásokat.

A kínai vállalat vezetősége a hasonló koreai cégekben látja a legnagyobb versenytársakat. Ezek alacsony árakat kínálnak, de nem értek el akkora technológiai fejlődést az elmúlt két évben, amekkorára számítottak. A kínaiak úgy gondolják, kitalálták, hogyan használhatnák ki ezt a helyzetet.

A vállalat olyan megrendelőkre számít, mint a BMW, a Volkswagen, a Toyota, a Nissan és a Honda. Ennek érdekében felveszik a kapcsolatot ezekkel az autógyártókkal.

A kínai cég konkurense, a koreai LG Lengyelországot választotta az elektromos autókhoz való akkumulátorok gyártásához. Dél-Koreában ez a legnagyobb vegyipari vállalat. A beruházás értéke 1,37 milliárd zloty lesz, az LG évente 100 ezer akkumulátort akar készíteni.

Forrás: napi.hu

You may also read!

Védelmi hiba? – Csillagtalan a FIAT PANDA is

Védelmi hiba? – Csillagtalan a FIAT PANDA is

Az EURO NCAP törés teszten egy csillag sem jutott a Fiat Pandának. Legutóbb a Fiat Punto kapott ilyen minősítést 2017 decemberében.

Read More...
Volkswagen Polo GTI R5-tel folytatja a MOL Racing Team

Volkswagen Polo GTI R5-tel folytatja a MOL Racing Team

2019-ben az új Volkswagen Polo GTI R5-tel versenyez a Rali Európa-bajnokságban a Herczig Norbert – Ferencz Ramón kettős. A MOL Racing Team párosa már a hétvégén bemutatkozik az új autóval.

Read More...
Polestar 1 tesztelés

A Polestar 1 tesztelés-éhez kell egy jó sofőr is, akit sokan irigyelünk – videóval

A Polestar 1 tesztelése folytatódik egészen a 2019 évközepi gyártás elkezdéséig. Szerencsére a törésteszten nem ült benne a

Read More...

Leave a reply:

Mobile Sliding Menu