DS 7 Crossback E-Tense 4×4 – Nagy teljesítményű francia hibrid

In bemutató
DS 7 Crossback E-Tense 4x4 – Nagy teljesítményű francia hibrid

Az októberi Párizsi Autószalonon mutatja be a DS a kompakt SUV modelljének nagy teljesítményű hibrid változatát.

 

DS 7 Crossback E-Tense 4x4 – Nagy teljesítményű francia hibrid

 

A DS a kompakt prémium SUV kategóriájában támad a nagy teljesítményű benzines hibrid technológiával. Az európai piacon már rendelhető, innovatív DS 7 CROSSBACK kínálata bővül most egy vadonatúj verzióval: a DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4-gyel. Ez az első 3 motorral szerelt kompakt SUV (1 belső égésű és 2 elektromos motor), amely optimális módon kombinálja a benzin és az elektromosság nyújtotta energiát, és hálózatról, vagy a fékezés során termelődő energia visszanyerésével is tölthető. A DS 7 CROSSBACK-kel kezdve a DS összes új modelljének lesz elektromos, vagy hibrid változata.

Hajtás, teljesítmény, intelligencia

A motorháztető alatt egy 200 LE-s (147 kW) benzinmotor található, mellette 2 db elektromos motor, egyenként 109 LE (80 kW) teljesítménnyel. A sebességváltó új fejlesztésű, 8 fokozatú (EAT8). A kombinált teljesítmény 300 LE-ben van maximalizálva, amelyhez 450 Nm nyomaték és összkerékhajtás társul. Teljesen elektromos üzemmódban 50 km-t tud megtenni WLTP ciklus szerint (és akár 60 km-t NEDC ciklus szerint) a 13,2 kW/h akkumulátorkapacitás segítségével. Ez a hatótávolság általában elegendő a napi “lakás-munkahely” viszonylatra városban. Autópályán 135 km/h sebességgel utazhatunk elektromos üzemben. Amint az akkumulátor kiürül, vagy a körülmények ezt szükségessé teszik, a belső égésű motor biztosítja a szükséges energiát.

 

DS 7 Crossback E-Tense 4x4 – Nagy teljesítményű francia hibrid

 

A vezető négyféle üzemmód közül választhat: Zéró emisszió az alapbeállítás. Minden indulás elektromos üzemmódban történik a vezetési kényelem, a csend és a 0 károsanyag kibocsátás jegyében. A Sport üzemmód a teljesítményt és a vezetési élményt helyezi előtérbe. A Hybride automatikusan optimalizálja a teljesítményt és a fogyasztást. Az átlagos CO2 kibocsátás 50 gramm/km alatt marad. A 4WD módban megnövelt tapadás nedves, homokos, vagy csúszós talajon hasznos. A “BRAKE” funkció a lassításkor és fékezéskor kinyerhető energiával tölti az akkumulátorokat, növelve az elektromos hatótávot. Az E-SAVE nevű funkció lehetővé teszi, hogy az út utolsó 10, vagy 20 kilométerét teljesen elektromos üzemmódban tehessük meg. A nagy méretű HD érintőképernyőn megjelenő térkép valós időben tájékoztat az elektromos üzemmódban megtehető kilométerekről, valamint az elérhető töltőállomásokról. A DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 akkumulátora konnektorból 8 óra alatt, egy 6,6 Kw-os (32 A) töltő segítségével 2 óra alatt tölthető fel.

 

DS 7 Crossback E-Tense 4x4 – Nagy teljesítményű francia hibrid

 

Kifinomult megjelenés

A DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 a belső égésű motorral szerelt modellekkel megegyező méretű utasteret és hatalmas méretű csomagteret kínál, mivel az akkumulátorok a padlólemez alatt kaptak helyet. A hibrid modell karizmatikus megjelenését a Cristal Pearl színű, 19’’-os keréktárcsák és a DS Rivoli egyedi belső kialakítás biztosítja.

 

DS 7 Crossback E-Tense 4x4 – Nagy teljesítményű francia hibrid

 

You may also read!

Autóipari beruházás Érden

Érden építi fel új központját és tesztbázisát a járműipari AVL Autókut Kft.
Tovább bővíti magyarországi tevékenységét az AVL

Read More...
Mini ritkaság a kalapács alatt

Mini ritkaság a kalapács alatt

Egy szerencsés gyűjtő egy különleges Mini megszerzésével ünnepelheti a márka 60. születésnapját. A jövő hónapban árverésre kerülő Mini Cooper ritkaság egy igazi gyöngyszem.

Read More...
Nagyon megy az új Suzuki Jimny

Nagyon megy az új Suzuki Jimny

Bár még nem teszteltük, a nyugat-európai érdeklődők és a japán értékesítési adatok számát látva sikeres az új Suzuki Jimny.

Read More...

Leave a reply:

Mobile Sliding Menu