Még durvább 8-as BMW-k jönnek

In hír
Még durvább 8-as BMW-k

2019. július 1-jén a BMW Group Dingolfingban működő gyártósorai az új BMW 8-as sorozat nem kevesebb, mint három új tagjával gazdagodtak: a BMW 8-as Gran Coupé mellett a BMW M8 Competition Coupé és a BMW M8 Competition Cabrio sorozatgyártása is megkezdődött.

Még durvább 8-as BMW-k

Az alsó-bajorországi üzemben készülő luxus sportkupék száma ezzel ötre nőtt, miközben már az új BMW 8-as sorozat hatodik modellváltozata is a küszöbön áll: a BMW M8 Gran Coupé még idén bemutatkozik a nagyközönség előtt. A nagyteljesítményű, négyajtós luxus sportkupé érkezésével a Dingolfingban működő üzem a BMW Group luxusautókat gyártó hálózatának abszolút elsőszámú létesítményévé lép elő.

 A BMW 8-as Gran Coupé

A négyajtós luxuskupé egy telivér sportautó, amely még a hátsó üléssorban is egy fejedelmi luxuslimuzin kényelmével kecsegtet. A BMW 8-as Gran Coupé 231 milliméterrel hosszabb és 61 milliméterrel magasabb, mint az új BMW 8-as Coupé, miközben 28 milliméterrel szélesebb hátsó tengelye új tömegtermelési rekordot állít fel: a BMW 8-as Gran Coupé a valaha készült legszélesebb hátsó tengellyel szerelt BMW modellként érkezik meg az utakra.

Az opcionális extrafelszereltség részeként megrendelhető panoráma üvegtető – amely az új BMW 8-as sorozat modellpalettáján kizárólag a BMW 8-as Gran Coupé kiváltsága – a szélvédő és a hátsó ablak teteje között egybefüggő üvegfelületet alkot, amelyet a minél pontosabb illesztés érdekében már a karosszéria fényezése előtt végleges helyére integrálnak a mérnökök. A BMW 8-as Gran Coupé ráadásul mindössze 70 kilogrammal nyom többet a mérlegen, mint az új BMW 8-as Coupé megegyező hajtáslánc-technológiával szerelt változata – többek között az alumíniumból készült ajtóknak és az SMC műanyagból készült csomagtérajtónak köszönhetően.

Még durvább 8-as BMW-k

Dingolfingbana BMW 8-as Gran Coupé az új BMW 5-ös sorozat, az új BMW 7-es sorozat és az új BMW 8-as sorozat hajtáslánc-technológiáival osztozik a gyártósorokon. A négyajtós luxus sportkupé a közeljövőben a müncheni központú vállalatcsoport várakozásai szerint az új BMW 8-as sorozat globális értékesítési eredményeinek több mint felét teszi majd ki, és mint ilyen, rövid időn belül a legnagyobb darabszámban gyártott 8-as BMW-vé érik. A BMW 8-as Gran Coupé kiváltképp népszerűnek ígérkezik az Egyesült Államokban, ahol a bajor prémiumgyártó a nemzetközi piacra gyártott modellek mintegy harmadát kívánja értékesíteni, a közel-keleti régiót és a nagy-britanniai piacot is megelőzve e téren.

Még durvább 8-as BMW-k

A 2019 őszén érkező BMW 8-as Gran Coupé háromféle motorváltozata kiválóan tükrözi a négyajtós luxus sportkupé sokoldalú karakterét. A 4.4 liter hengerűrtartalmú, 530 lóerő maximális teljesítményre képes V8-as benzinmotor mellett a palettán a 320 lóerős soros hathengeres dízelmotor és a 3.0 liter hengerűrtartalmú, 340 lóerő maximális teljesítményre képes soros hathengeres benzinmotor is megtalálható.

A BMW M8 Competition Coupé és a BMW M8 Competition Cabrio

Az új BMW 8-as sorozat teljesítmény-tartományának csúcsán két Competition modell trónol: a BMW M8 Competition Coupé és a BMW M8 Competition Cabrio. A két nagyteljesítményű élsportolóval a BMW Group dingolfingi gyára a luxusszegmens új mezőnyébe váltott belépőt: a modellpáros motorházteteje alatt a vállalatcsoport eddigi legerősebb motorja dolgozik, 625 lóerő maximális teljesítménnyel. A 4.4 liter hengerűrtartalmú V8-as benzinmotor 3,2 másodperc alatt gyorsítja fel álló helyzetből 100 km/órás sebességre a BMW M8 Competition Coupé modellt, amely az opcionális extrafelszereltség részeként elérhető M Driver’s Package teljesítménynövelő csomaggal felszerelve a 305 km/órás végsebességet is megfutja.

Dingolfingban mintegy hatvan darab BMW M8 sportmodell készül naponta. Minden egyes jármű részletes minőségellenőrzési fázisokon esik át. A BMW Group a négyajtós luxus sportkupé legtöbb megrendelését, a globális értékesítési mennyiség több mint harmadát a tengerentúlról várja, magasan a többi régió előtt. A BMW M8 sportmodellt megrendelő ügyfelek körében a Coupé és a Cabrio karosszériaváltozat egyaránt kimagasló népszerűségnek örvend.

 

You may also read!

felújított BMW 530 MLE

Negyven év után hazatért egy legenda: a felújított BMW 530 MLE


A BMW Group Rosslyn-i gyárában október 8-án leplezték le az 1970-es években épült versenyautó-legenda, a BMW 530 Motorsport

Read More...

Bulgária nagyon szeretné a Volkswagen-gyárat


Bulgária emeli a tétet
Röviddel azután, hogy a Volkswagen-csoport (VW) kedden elhalasztotta a döntést a Törökországban tervezett autógyára

Read More...
BMW 2-es Gran Coupe

Nem túl szép a BMW 2-es Gran Coupe


Régen a kupé a sportos kétajtós autót jelentette általában keret nélküli ablakkal. A felsőbb kategóriákban már évek óta

Read More...

Leave a reply: