Milánóban debütáltak a Harley-Davidson vadonatúj erőgépei

In bemutató, motor
Harley-Davidson Adventure és Streetfighter

Az erő, a teljesítmény és a stílus új korát tárta a nagyközönség elé a Harley-Davidson Milánóban az EICMA kiállításon. Bemutatkoztak az új 2020-as Harley-Davidson Adventure és Streetfighter modellek, amelyeket a vadonatúj Revolution Max motorblokkok hajtják.

A Harley-Davidson, amely első alkalommal vesz részt nyilvánosan a milánói EICMA kiállításon, egy vadonatúj középsúlyú platformmal állt a közönség elé, és információkat fedett fel a Harley-Davidson legújabb V-Twin motorblokkját, a Revolution Maxot illetően.

A vadonatúj, 60 fokos hengerszögű nagy teljesítményű V-Twin motorblokkot a Harley-Davidson motorkerékpárok egy új családja számára tervezték, amelyek két különböző modellben öltenek testet: az 1250 cm3-es az új Harley-Davidson Pan America, a 975 cm3-es pedig a Harley-Davidson Bronx 975 formájában.

Harley-Davidson Adventure és Streetfighter

PAN AMERICA

A Harley-Davidson Pan America egy vadonatúj, fejlett adventure touring motorkerékpár tábortűz, kalandvágy és vagányság tökéletes elegye. A Pan America 1250 modellt, ezt a minden akadályt leküzdő kétkerekűt, amelyen minden szükséges eszköz megtalálható, az ismeretlen felfedezésének öröme hajtja.

Harley-Davidson Adventure és Streetfighter
 

Az új Pan America 1250 motort a vadonatúj folyadékhűtéses Revolution® Max motorblokk hajtja. A számos új Harley-Davidson modell meghajtását biztosító Revolution Max motorblokkot a rugalmas teljesítményt szem előtt tartva tervezték, amely széles teljesítménysávjával magas fordulatszámú energiát biztosít.

Minimális súlya mellett a lehető legnagyobb teljesítmény leadására képes Revolution Max szűk meghajtási profilt kínálva a váz központi elemét képezi, elősegítve a tömeg központosítását és a motorkerékpár könnyű kezelhetőségét.

A könnyű hajtásláncot egy belső stabilizátorral látták el, amely kioltja a hajtómű elsődleges rezgését, így növeli a motoros kényelmét és emeli a jármű élettartamát.

Harley-Davidson Adventure és Streetfighter
 

Formatervezése merész és körvonalazott, klasszikus és mégis modern, erős, ugyanakkor sudár – megelőlegezve a Harley-Davidson teljesítmény és stílus közti összefonódásának következő szintjét.

A Revolution Max 1250 motorblokk teljesítménycélok

  • 1250 cm3-s hengerűrtartalom

  • Több mint 145 lóerő

  • Több mint 122 Nm (90 lábfont) forgatónyomaték

  

BRONX

Az új Revolution Max motorblokk képezi a vadonatúj Harley-Davidson Bronx 975 központi elemét is. Ezt a középsúlyú utcai harcost az őt megillető merészséggel és teljesítménnyel látták el. A Harley-Davidson Bronx 975, amelynél a 975 cm3-es Revolution Max nyomatékát és erejét modern, mégis nyers erőt sugárzó külsővel ruházták fel, a középsúlynak egy egészen új értelmet kölcsönöz.

Harley-Davidson Adventure és Streetfighter
 

A Revolution Max 975 motorblokk teljesítménycélok

  • 975 cm3-s hengerűrtartalom

  • Több mint 115 lóerő

  • Több mint 95 Nm (70 lábfont) forgatónyomaték

A Revolution Max motorblokk műszaki paraméterei

  • Folyadékhűtéses V-Twin kialakítás

  • 1909 óta a V-Twin motorblokk minden legendás Harley-Davidson motorkerékpár központi eleme. Ezt a vonalat követik a középsúlyú teljesítmények küzdőterén is a Revolution Max motorblokk meghajtásával.

  • A 60 fokos V-alakú hengerszög egy, a légbeömlést maximalizáló és a teljesítményt növelő, lefelé irányuló áramlást biztosító kettős fojtószelepnek biztosít helyet.

  • A folyadékhűtés változó környezeti és motorozási körülmények között is ellenőrzött hőmérsékletet biztosít a motorblokk számára az állandó teljesítmény érdekében.

  • Harley-Davidson Adventure és Streetfighter
     

Partnerek a fejlesztésben – fékrendszer és gumiabroncs

Az új Pan America és a Bronx modellek teljesítményének növelése érdekében a Harley-Davidson olyan kulcsfontosságú beszállítók szakértelmét aknázta ki, akik a fékrendszer és a gumiabroncsok teljesítményét látják el testreszabott megoldásokkal.

A fékrendszer tekintetében a Harley-Davidson a Brembo céggel működik együtt, akikkel egy új radiál monoblock négydugattyús féknyerget hoztak létre, amelynél az éles szélek lágyabb íveket fognak közre. Tervezése során olyan stílusra törekedtek, amely kidomborítja a motorkerékpár személyiségét, valamint új dimenzióba helyezi a fékpedál kezelését és a fékerőt.

A gumiabroncsok tekintetében a H-D a Michelin céggel működött szorosan együtt, amely során olyan közös fejlesztésű gumikat állítottak elő valamennyi modell számára, amelyek optimalizálják a teljesítményt, a motorozási érzetet és a járműkezelést bármilyen körülmények között.

You may also read!

F1 - Lebegő csődök

F1 – Lebegő csődök és kivonulások

A világ legnézettebb autós versenysorozata mostanában komoly átalakuláson megy keresztül. Ha ez nem lenne elég, a 2020-as idényben még

Read More...
Tervezz álomautót fagylaltért

Tervezz álomautót, fagylalt lesz a jutalom!

Május utolsó vasárnapján rajzaikkal is fizethetnek a gyerekek. Minden alkotás egy gombóc fagylaltot ér Balatonfüred egyik legjobb cukrászdájában. A gyereknapi

Read More...
új Santa Fe első képe

A Hyundai Motor egy pillantást engedett az új Santa Fe-re

Az új Santa Fe első képe a SUV masszív, mégis szupermodern kialakításáról árulkodik. A koreai gyár először kínálja a modellhez

Read More...