Milánóban debütáltak a Harley-Davidson vadonatúj erőgépei

In bemutató, motor
Harley-Davidson Adventure és Streetfighter

Az erő, a teljesítmény és a stílus új korát tárta a nagyközönség elé a Harley-Davidson Milánóban az EICMA kiállításon. Bemutatkoztak az új 2020-as Harley-Davidson Adventure és Streetfighter modellek, amelyeket a vadonatúj Revolution Max motorblokkok hajtják.

A Harley-Davidson, amely első alkalommal vesz részt nyilvánosan a milánói EICMA kiállításon, egy vadonatúj középsúlyú platformmal állt a közönség elé, és információkat fedett fel a Harley-Davidson legújabb V-Twin motorblokkját, a Revolution Maxot illetően.

A vadonatúj, 60 fokos hengerszögű nagy teljesítményű V-Twin motorblokkot a Harley-Davidson motorkerékpárok egy új családja számára tervezték, amelyek két különböző modellben öltenek testet: az 1250 cm3-es az új Harley-Davidson Pan America, a 975 cm3-es pedig a Harley-Davidson Bronx 975 formájában.

Harley-Davidson Adventure és Streetfighter

PAN AMERICA

A Harley-Davidson Pan America egy vadonatúj, fejlett adventure touring motorkerékpár tábortűz, kalandvágy és vagányság tökéletes elegye. A Pan America 1250 modellt, ezt a minden akadályt leküzdő kétkerekűt, amelyen minden szükséges eszköz megtalálható, az ismeretlen felfedezésének öröme hajtja.

Harley-Davidson Adventure és Streetfighter
 

Az új Pan America 1250 motort a vadonatúj folyadékhűtéses Revolution® Max motorblokk hajtja. A számos új Harley-Davidson modell meghajtását biztosító Revolution Max motorblokkot a rugalmas teljesítményt szem előtt tartva tervezték, amely széles teljesítménysávjával magas fordulatszámú energiát biztosít.

Minimális súlya mellett a lehető legnagyobb teljesítmény leadására képes Revolution Max szűk meghajtási profilt kínálva a váz központi elemét képezi, elősegítve a tömeg központosítását és a motorkerékpár könnyű kezelhetőségét.

A könnyű hajtásláncot egy belső stabilizátorral látták el, amely kioltja a hajtómű elsődleges rezgését, így növeli a motoros kényelmét és emeli a jármű élettartamát.

Harley-Davidson Adventure és Streetfighter
 

Formatervezése merész és körvonalazott, klasszikus és mégis modern, erős, ugyanakkor sudár – megelőlegezve a Harley-Davidson teljesítmény és stílus közti összefonódásának következő szintjét.

A Revolution Max 1250 motorblokk teljesítménycélok

  • 1250 cm3-s hengerűrtartalom

  • Több mint 145 lóerő

  • Több mint 122 Nm (90 lábfont) forgatónyomaték

  

BRONX

Az új Revolution Max motorblokk képezi a vadonatúj Harley-Davidson Bronx 975 központi elemét is. Ezt a középsúlyú utcai harcost az őt megillető merészséggel és teljesítménnyel látták el. A Harley-Davidson Bronx 975, amelynél a 975 cm3-es Revolution Max nyomatékát és erejét modern, mégis nyers erőt sugárzó külsővel ruházták fel, a középsúlynak egy egészen új értelmet kölcsönöz.

Harley-Davidson Adventure és Streetfighter
 

A Revolution Max 975 motorblokk teljesítménycélok

  • 975 cm3-s hengerűrtartalom

  • Több mint 115 lóerő

  • Több mint 95 Nm (70 lábfont) forgatónyomaték

A Revolution Max motorblokk műszaki paraméterei

  • Folyadékhűtéses V-Twin kialakítás

  • 1909 óta a V-Twin motorblokk minden legendás Harley-Davidson motorkerékpár központi eleme. Ezt a vonalat követik a középsúlyú teljesítmények küzdőterén is a Revolution Max motorblokk meghajtásával.

  • A 60 fokos V-alakú hengerszög egy, a légbeömlést maximalizáló és a teljesítményt növelő, lefelé irányuló áramlást biztosító kettős fojtószelepnek biztosít helyet.

  • A folyadékhűtés változó környezeti és motorozási körülmények között is ellenőrzött hőmérsékletet biztosít a motorblokk számára az állandó teljesítmény érdekében.

  • Harley-Davidson Adventure és Streetfighter
     

Partnerek a fejlesztésben – fékrendszer és gumiabroncs

Az új Pan America és a Bronx modellek teljesítményének növelése érdekében a Harley-Davidson olyan kulcsfontosságú beszállítók szakértelmét aknázta ki, akik a fékrendszer és a gumiabroncsok teljesítményét látják el testreszabott megoldásokkal.

A fékrendszer tekintetében a Harley-Davidson a Brembo céggel működik együtt, akikkel egy új radiál monoblock négydugattyús féknyerget hoztak létre, amelynél az éles szélek lágyabb íveket fognak közre. Tervezése során olyan stílusra törekedtek, amely kidomborítja a motorkerékpár személyiségét, valamint új dimenzióba helyezi a fékpedál kezelését és a fékerőt.

A gumiabroncsok tekintetében a H-D a Michelin céggel működött szorosan együtt, amely során olyan közös fejlesztésű gumikat állítottak elő valamennyi modell számára, amelyek optimalizálják a teljesítményt, a motorozási érzetet és a járműkezelést bármilyen körülmények között.

You may also read!

FRT Rallye

Húsz éve a pályákon – FRT Rallye beharangozó

Balesete után a hétvégi FRT Rallye-n először ül Mitsubishibe a V-V Rally Racing párosa, a Strider Zoltán - Apkó

Read More...
BMW M8 Gran Coupé

Elindult a 625 lóerős a BMW M8 Gran Coupé sorozatgyártása

A négyajtós luxuskupé nagyteljesítményű hajtáslánc-változatának tömegtermelésével teljessé válik az új BMW 8-as sorozat modellpalettája. November első felében elkészültek a

Read More...
Felkészült a télre?

Felkészült a télre? Jövő héten rendőrök ellenőrzik

A téli átállással kapcsolatos fokozott ellenőrzést végeznek az autópályákon és a főutakon november 19. és 21. között a hatósági szakemberek

Read More...

Leave a reply: