fbpx

A BMW X5 és X6 mild hibrid rendszert kap

In elektromos
BMW X5 mild hibrid

A BMW X5 xDrive40d és az X6 xDrive40d hathengeres dízeléhez egy 48 voltos mild-hibrid megoldást csatlakoztatnak. A 48 voltos indítógenerátor 8 kW/ 11 lóerő teljesítményű, ezzel állítólag fokozzák a 250 kW/340 lóerős, 700 Nm csúcsnyomatékú motorok teljesítményét.

Őszintén szólva nem tudom, hogy egy majdnem 400 lóerős dízelnél melyik tartományban lehet érzékelni egy 11 lóerős villanymotor tevékenységét. Sokkal inkább az EU-s kvóták szorító markáról lehet szó.

2020 májusától lehet megkapni az új BMW X5 xDrive40d-t, melynek így az átlagos üzemanyag-fogyasztás: 5,9 – 6,4 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátása pedig: 154 – 167 gramm / km. Az új BMW X6 xDrive40d átlagos üzemanyag-fogyasztása: 5,8 – 6,2 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátása pedig: 153 – 164 gramm / km. Mindkettőnél a már említett 48 Volt kapacitású indítógenerátor segíti a továbbfejlesztett, soros hathengeres dízelmotor munkáját.

A BMW TwinPower Turbo technológiával dolgozó, 3.0 liter hengerűrtartalmú, soros hathengeres dízelmotor hatékonyságát többek között kétlépcsős turbófeltöltéssel és Common Rail közvetlen üzemanyag-befecskendezéssel javították.

Elvileg a plusz indítógenerátor javít a gyorsuláson is (5,5 másodperc 0-100 km/h).

You may also read!

Nem állt meg a hazai autópark öregedése

Közel négymillió személyautó fut már a magyar utakon, és az állomány szépen halad a nagykorúság felé Hiába nőtt tavaly 15 százalékot

Read More...

Csúnyán indult az év az európai autópiacon

Nagy visszaeséssel indult 2020 az európai autópiacon Az eladások minden nagyobb ország autópiacán estek, a márkacsoportok közül különösen a franciák

Read More...
zöldebb a kecskeméti Mercedes

Egyre zöldebb a kecskeméti Mercedes-Benz gyár – és ezt díjazták is

Első helyezett lett a kecskeméti Mercedes-Benz gyár a Daimler nemzetközi környezetvédelmi pályázatán. 20 éves az Environmental Leadership Award: a kiemelkedő

Read More...

Leave a reply: