Az új Harley-Davidson Softail Standard

In bemutató

Harley-Davidson Softail StandardHamisítatlan Harley-Davidson cruiser élmény, letisztult formavilág – bemutatkozik az új Softail Standard motorkerékpár. Magabiztos kiállás, lecsupaszított bobberprofil, dinamikus Softail váz és Milwaukee-Eight V2 blokk. A csillogó króm részletek és polírozott felületek tökéletes összhangban állnak a klasszikus fekete (Vivid Black) fényezéssel.
Harley-Davidson Softail Standard

A fekete és fényes alkatrészek kontrasztja egyszerre kölcsönöz klasszikus, valamint minimalista megjelenést a Softail Standard motorkerékpárnak. A kizárólag lakk fekete fényezéssel gyártott modell egyszemélyes ülése láthatóvá teszi a lerövidített hátsó sárvédőt; míg a letisztult, 3,5 gallonos (13,25 liter) benzintank rálátást biztosít a blokkra és a vázra.

Az erőforrás szíve egy Milwaukee-Eight 107-es motorblokk, amely egyből magára vonzza a tekintetet. A hengerbordázat mentes mindenféle kontraszttól. A középcsavaros, kerek légszűrő méginkább láthatóvá teszi a motorblokkot. A krómozott hővédőpajzsokkal rendelkező kipufogórendszer, amiben a két különálló leömlő dupla „Shotgun” dobokban végződik, még jobban kiemeli a Softail Standard modell nyújtott, alacsony profilját.

Harley-Davidson Softail Standard

A klasszikus, fűzött acél felnik – elöl 19”-es hátul 16”-os – csillogó krómozásukkal elkápráztatják a szemlélőt. Elöl transzparens bevonatú teleszkópszárak, polírozott villahidak és kormánykiemelők, valamint krómozott fényszóró– és irányjelzőfoglalatok adnak nagyobb kontrasztot a mélyfekete Vivid Black fényezésnek. A letisztultsághoz jegyében magasított „mini-ape kormány és digitális kilométeróra került a motorra.

A szolid Softail alap

A Softail váz biztos alapra helyezi a Softail Standard modellt. Az acélvázat a stabilitás és az alacsony súly kombinációjának tökéletesítésére tervezték. A Softail lengőkart pedig úgy, hogy a dinamikus úttartás érdekében feszes legyen, mialatt egy klasszikus merevváz kinézetét adja. Központi Mono-shockfelfüggesztés mellett az ülés alatt található a hátsó, emulziós technológiájú, rugós teleszkóp. A motoros tömegének és vezetési stílusának megfelelően könnyen beállítható az ülés leszerelésével az előfeszítés. A kettős, hajlított szelepes első felfüggesztés gyorsan reagál a behatásokra, amellyel javul a fékezés és az irányíthatóság. Megbízható fékerőt nyújtanak az első és hátsó tárcsafékek. A blokkolásgátló fékrendszer (ABS – Anti-Lock Braking System) alap a Softail Standard modell esetében.
Harley-Davidson Softail Standard

Milwaukee-Eight Power

A Milwaukee-Eight 107-es V2-es motorblokk inspiráló teljesítményt és külsőt nyújt, megjelenésében, hangzásában egy igazi klasszikus Harley-Davidson. Erős forgatónyomaték, brutális gyorsulás, precíz hűtés. A kettős ellensúlyozás csökkenti az üresjáratban jelentkező, elsődleges vibrációt, ezáltal növelve a motoros komfortérzetét.

You may also read!

Honda Racing WTCR Esport

Honda Racing WTCR Esport – hamarosan kezdünk

Tassi Attila és a Honda Racing WTCR versenyzői hamarosan rajthoz állnak a virtuális versenypályán. A nyitó futamra hétfő este (április

Read More...
Audi E-Tron Sportback

A 2020-as Audi E-Tron Sportback, nem is rossz

Az Audi hivatalosan is bemutatta az E-Tron ferdehátú testvérét a sokak által várt SUV kupé változatát. Az izgalmas tetővonal az

Read More...
Lamborghini Huracan Evo tuning

1016 Industries Lamborghini Huracan Evo tuning, jobb, mint a tökéletes

Az USA egyik egzotikus autókra szakosodott tuning műhelye az 1016 Industries (www.1016industries.com) bemutatta a Lamborghini Huracan Evo új, utcai

Read More...

Leave a reply: