Dobogón kezdték az évet – Orfű Rally

In sport
Orfű Rally

Az RC4-es kategória harmadik helyén zárta a szezonnyitó Orfű Rallyt a Gulf Racing Hungary Peugeotos párosa, a Strider Zoltán – Apkó András duó.

A csapat jól kezdte a hétvégét, folyamatosan jó eredményeket ért el, de sajnos a végére szembe kellett nézniük a technika ördögével, aki szerencsére most sem rontott ajtóstól a házba.

Orfű Rally

„Nem vagyunk elkeseredve az eredmény miatt, hiszen már a nevezési listán lehetett látni, hogy kemény küzdelmek várhatók. Van egy Rally2-es csoport, ahol többen írták, hogy aki a tízben tud autózni, azok előtt le a kalappal” – kezdte a beszélgetést Strider Zoltán, majd hozzátette. „A kategória dobogó meg lett, ezért boldogok vagyunk, az abszolút öthöz még egy kicsi kell, de mindent meg fogunk tenni, hogy elérjük a célunkat. Volt egy – két apróbb problémánk, amiket szeretnénk kiküszöbölni a későbbiekben.”

Zoli és Andris főként a futóművön szeretne a későbbiekben finomítani, de előtte a váltójukat visszaküldik garanciális szervizre.

„A verseny előtt fel lett újítva a kettes fokozat a váltónkban és a második körben pont ez kezdett el zajossá válni. A szervizben leengedtük belőle az olajat, amiben komolyabb fémszemcsék voltak. Nem tudjuk mi lehetett az oka, kiállni nem szerettünk volna, ezért a kettes fokozatot csak óvatosan használtuk. A kategória második hely elérhető volt számunkra, de nem mertünk kockáztatni és megelégedtünk a dobogó alsó fokával, ezért az utolsó szakaszon óvatosabban jöttünk le és az új gumikat is megtartottuk a következő versenyre” – tette hozzá Zoli.

Orfű Rally

Folytatás otthon Egerben, ami előtt szeretnének egy egész napos tesztet tartani.

„Szeretnénk egy komolyabb futómű tesztet tartani, mert úgy gondolom, a jó beállításokkal elérhető lenne a Rally2 abszolút top 5 is. Több lehetőség van a fejünkben. Lehet, hogy elindulunk az R-Cup ceredi versenyén, vagy csatlakozunk valamelyik boldogkői tesztelő csapathoz, ahová hívunk egy futóműves szakembert, aki ezen a téren tud nekünk segíteni” – zárta a beszélgetést Strider Zoltán.

A csapat partnerei: Betonútépítő, SIVA Group, Euroaszfalt Kft., Gulf Lubricants Hungary, Közmű Alagút, STRAVIA, Forvett, Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, LEAD DESIGN, Szirt BAU Kft., EFTECH, Ka-Ba Kft., Honor Trans-Sped kft., Pápai Beton Kft. FLOW FUEL, Schönherz Informatikai Stúdió, Láng, BM Komp, Wimmer Trans, Hardy Working Tools, MM Infinity Kft., Infodots Kft., HRT Spedition Kft., Laczkó Team Kft., Juhász Testvérek Pincészet, Elastica Bt.

 

Sári Péter
http://www.rallyheart.hu

You may also read!

hotrod

Európa legdurvább tuning építése az UNIX-AMTS 2024-en!

Exkluzív dupla premier Budapesten, a Hotrod Hangar csapatával Az AMTS szervezői minden évben igyekeznek olyan autókat kiállítani, ami a látogatókból

Read More...
Morris Nomad

Morris Nomad

A Morris Nomad egy olyan autó, amelyet a Leyland Australia gyártott az ausztrál piacra 1969 és 1972 között. Ez

Read More...
elektromos Toyota pickup

Beszállhat az elektromos pickupok versenyébe a Toyota

Belső források szerint elképzelhető, hogy nagyméretű elektromos platós haszonjármű fejlesztését tervezi a Toyota. A jelek egyelőre csak áttételesek, de

Read More...
Verified by MonsterInsights