Elől nőttek a légbeömlők, határozottabbak a vonalak, keskenyebb az alapból LED-es fényszóró és fordított L alakban világít a nappali fény. Opcionálisan persze elérhető az adaptív fényszóró is.
Hátul vízszintes vonalak és keskeny lámpák szélesítik a megjelenést, hangsúlyosabbak lettek a kerékjárati ívek, és van egy „diffúzor” is.
Az M Sport csomag része a méhsejt mintázatú hűtőrács, a 18” vagy 19” –os alufelnik és az M-es tükrök.
Belül már ívelt kijelző fogad, a vezetővel szemben egy 12,3” –os, középen pedig egy 14,9”-os képernyő található.
Az előválasztó kar is új formát és helyet kapott.
Az alapból háromzónás klímát a központi kijelzőről vagy hangutasításokkal vezérelhetjük.
A 3-as limuzin három, a 3-as Touring négy féle plug-in hibrid hajtáslánccal, illetve négy benzines és négy dízel motorral érhető el. A négy és hat hengeres erőforrások 150-től 374 lóerőig vannak skálázva, a motorpaletta csúcsán az M-es erőforrás található.
Széria felszereltségben 8 sebességes automata váltó jár minden hármashoz kormány mögötti flepnikkel, de rendelhető sport automata is. A csúcs modellekhez xDrive összkerékhajtás is jár. És ami a rossz hír, a 3-as széria már csak automatával kapható, kézivel már nem.
A frissített 3-asok 2022 júliusától érkeznek a kereskedésekbe.