Múlt héten Budapesten a IX. kerületben volt dolgom. Leparkoltam, majd szokásomhoz híven SMS-el vettem parkolójegyet. Minden rendben, mentem is a dolgomra. Majd kb. 3 óra múlva – dolgom végeztével – visszaértem az autóhoz és egy piros mikuláscsomag fogadott.
Nem örültem igazán. Sőt. De egyből gyanút fogtam, és gyanúm be is igazolódott. Elütöttem a rendszámot, mikor megírtam az SMS-t? Gyors ellenőrzés, és tényleg. Reménykedtem, hogy lesz megoldás.
Másnap reggel elővettem a csekket és a hozzá kapott papírt. Találtam e-mail címet, telefonszámot és ügyfélfogadási időt is. Az SMS-ről csináltam egy képernyőfotót, és azt csatolva írtam egy szívhez szóló e-mailt a tényeket összefoglalva. Majd – a biztonság kedvéért – fel is hívtam az ügyfélszolgálatot.
Egy hölgy vette fel. Hangján érződött, hogy elég sok kemény beszélgetésen van már túl, de kedves volt a stílusa. És ami a lényeg, 10 perc alatt leellenőrizte, hogy tényleg valós, amit állítok, és tényleg véletlenül egy karaktert elütöttem, de amúgy minden stimmel. És meg is nyugtatott, hogy méltányossági alapon törölve is lett a bírságom. Ekkor már nagyon kedvesen elköszöntünk egymástól további szép napot kívánva.
Őszintén szólva sokkal jobban sikerült az ügyintézés, mint vártam. És nagyon örültem, hogy nem kellett kifizetni a büntetést. A tanulság, hogy jobban kell figyelnem, mikor SMS-el parkolok. És a második, hogy lehet jó tapasztalatunk parkoló társasággal.

Feliratkozás az Autosajto.hu hírlevelére




