A „Black Badge” egy sötét, éles, életstílus jelző a Rolls-Royce-tól

In wtibcars



„A Black Badge egy életérzés, amivel a Rolls-Royce azokat célozza meg, akik megfoghatatlanok és dacosak, akik kockáztatnak és rombolnak, akik áttörik a szabályokat és az arcába nevetnek az egyezményeknek. Akik egy nyughatatlan szellemtől vezéreltetnek. Keményen játszanak és megváltoztatják a világot. Technikailag és esztétikailag a Black Badge a Rolls-Royce alteregoja, sötétebb, tolakodóbb, magabiztosabb, erőteljesebb és igényesebb.”
   Előre bocsájtom, hogy BMW rajongó vagyok, de ez a marketing duma és ez a Rolls számomra elszomorító. Régebben akinek Rolls-Royce-a volt, az jelentett valami többet, nem csak pénzt, nem lehetett mindenkinek ilyen autója. Viszont ezt az autót nézve és ezt a szöveget olvasva nekem nem az autóversenyzéssel és golffal foglalkozó nemes emberek jutnak eszembe. Sokkal közelibb – bár más árkategória – a 10 éves fóliázott hetes BMW a tíz emeletes panel parkolójában – csak mint „életstílus jelző”.
    Szóval mégegyszer elnézést, de azt hiszem ez egy jelentős koncepció és célközönség váltás, ami nem biztos , hogy jó.

You may also read!

BYD plug-in hibrid

A BYD stratégiát váltott, Európának még nem kell az elektromos autó

A BYD szerint az európai vásárlók még nem akarnak tisztán elektromos járműveket venni. A vállalat legújabb terve, hogy

Read More...
AUDI E5 Sportback

A ’nagy’ AUDI elektromos autója ultramodern, de mégis nevetség tárgyáva vált

A sanghaji bemutatón az AUDI E5 Sportback nagy figyelmet kapott, azonban ez nem olyan figyelem volt amilyet a márka

Read More...

A régi-új Land Rover Defender V8; a varázsa megmaradt, de az ára több mint sokkoló

Többe kerül, mint egy Bentley Bentayga. Pontos ár nincs, mert a vásárló fantáziája szerint egyedileg összerakott autóból nem lesz

Read More...

Mobile Sliding Menu

Verified by MonsterInsights