A „Black Badge” egy sötét, éles, életstílus jelző a Rolls-Royce-tól

In wtibcars



„A Black Badge egy életérzés, amivel a Rolls-Royce azokat célozza meg, akik megfoghatatlanok és dacosak, akik kockáztatnak és rombolnak, akik áttörik a szabályokat és az arcába nevetnek az egyezményeknek. Akik egy nyughatatlan szellemtől vezéreltetnek. Keményen játszanak és megváltoztatják a világot. Technikailag és esztétikailag a Black Badge a Rolls-Royce alteregoja, sötétebb, tolakodóbb, magabiztosabb, erőteljesebb és igényesebb.”
   Előre bocsájtom, hogy BMW rajongó vagyok, de ez a marketing duma és ez a Rolls számomra elszomorító. Régebben akinek Rolls-Royce-a volt, az jelentett valami többet, nem csak pénzt, nem lehetett mindenkinek ilyen autója. Viszont ezt az autót nézve és ezt a szöveget olvasva nekem nem az autóversenyzéssel és golffal foglalkozó nemes emberek jutnak eszembe. Sokkal közelibb – bár más árkategória – a 10 éves fóliázott hetes BMW a tíz emeletes panel parkolójában – csak mint „életstílus jelző”.
    Szóval mégegyszer elnézést, de azt hiszem ez egy jelentős koncepció és célközönség váltás, ami nem biztos , hogy jó.

You may also read!

Peugeot 106 Rallye

Elképesztő összeget kértek ezért a közel 30 éves Peugeot 106-osért

Nem véletlen a magas ár, ugyanis a típus legkeresettebb változatáról, az első szériás Rallye-ról van szó, ráadásul teljesen felújított

Read More...
Mitropa Kupa

Csodás toszkán hétvége

Fontos tapasztalatokkal és Mitropa pontokkal tért haza a Merencsics Árpád – Istovics Gergő duó a hétvégi Rally Internazionale del

Read More...
AutoWallis

A Magyar Kajak-Kenu Csapat hivatalos mobilitási szolgáltatója lett az AutoWallis Csoport

A Magyar Kajak-Kenu Szövetséggel kötött együttműködési megállapodást az AutoWallis Csoport, így a magyar tőzsde autós vállalata lesz 2024-ig a

Read More...