„A Black Badge egy életérzés, amivel a Rolls-Royce azokat célozza meg, akik megfoghatatlanok és dacosak, akik kockáztatnak és rombolnak, akik áttörik a szabályokat és az arcába nevetnek az egyezményeknek. Akik egy nyughatatlan szellemtől vezéreltetnek. Keményen játszanak és megváltoztatják a világot. Technikailag és esztétikailag a Black Badge a Rolls-Royce alteregoja, sötétebb, tolakodóbb, magabiztosabb, erőteljesebb és igényesebb.”
Előre bocsájtom, hogy BMW rajongó vagyok, de ez a marketing duma és ez a Rolls számomra elszomorító. Régebben akinek Rolls-Royce-a volt, az jelentett valami többet, nem csak pénzt, nem lehetett mindenkinek ilyen autója. Viszont ezt az autót nézve és ezt a szöveget olvasva nekem nem az autóversenyzéssel és golffal foglalkozó nemes emberek jutnak eszembe. Sokkal közelibb – bár más árkategória – a 10 éves fóliázott hetes BMW a tíz emeletes panel parkolójában – csak mint „életstílus jelző”.
Szóval mégegyszer elnézést, de azt hiszem ez egy jelentős koncepció és célközönség váltás, ami nem biztos , hogy jó.