A VisionS Pekingben is bemutatkozott, megmutatva, mi a Skoda fejlődésének iránya a SUV szegmensben. A trapézokból építkező SUV nagyobb mint a Yeti és a tervezés közbeni sűrű vonalzó használatra utal, illeszkedve ezzel a VW márkaarculatba. A kicsit ’60 évek Amerikáját idéző hűtőrács mellett nagyon hangsúlyos még a 4 világítótest, illetve alul mintha éppen a nyelvét akarná kinyújtani a VisionS. Ami megmarad a koncepcióból, azt összel tervezik bemutatni Párizsban és 2017 első felében már árulnák is Kínában. Annyit lehet még tudni a 4,7 méteres autóról, hogy plug in hybrid technológiát rejt, a rendszer össz teljesítménye 165 kW(225 LE) és 50 km megtételére képes tisztán elektromos üzemben.
Az április 25. és május 4. között Beijingben zajló autókiállításon pódiumra kerül még a Fabia, a Rapid, Rapid Spaceback, Octavia, Yeti és a Superb.
A gyártó az elkövetkező 5 évben 2 milliárd EUR-t kíván a kínai modelpaletta bővítésére költeni, mely beruházás fő hangsúlya a SUV és elektromos jármű szegmensre tevődik. Nyilvánvaló, hogy minden gyártó fő céljai közé tartozik a kínai piac igényeinek maximális kielégítése és ezáltal a hatalmas népességű ország felvevőképességének minél job kiaknázása. Erre szolgál még a SAIC VW nanjingi gyára, ahol többek között a Superb is készül, de találunk még SAIC VW gyárat Yizhengben és Ningboban is, aminek köszönhetően például a Skoda bizonyos tekintetben olyan lehet a kínaiaknak, mint nekünk, magyaroknak a Suzuki vagy az Opel. Az biztos, hogy a SAIC VW nagyon sikeres Kínában, a Wikipedia szerint 2011-ben 1,16 millió autót adtak el, ami talán kínai léptékkel nem olyan sok, de a VW biztosan örült neki.