A SKODA már nagyon sokat csepegtetett a Nagy Medvéről. Már csak három hét a bemutatóig, és most már szinte a teljes autót láthatjuk. Szerintem a VW konszern Cseh manufaktúrája nagyon jól abszolválta a SUV kategóriába való becammogást. Úgy örizte meg az utóbbi években kialakult márkaarculatot, hogy hordozza a skodás stílusjegyeket, mégis egyedi, és a SUV özönbe sem simul bele teljesen.
Nagyon markáns az orr rész, jól áll a mattos 3D hűtőrács, ami talán egy éhes medve száját is szimbolizálhatja. Az elnyújtott első lámpatestek dinamikát kölcsönöznek az autónak, főleg úgy, hogy az innen indított vonal végigfut a SUV oldalán. A motorháztető domborításai is erőt sugároznak, ismert ez a formavilág a VW házatájáról, mégis egy kicsit új a tálalás. Szép és kidolgozott minden részlet, de persze van benne egy kis drabálissák is, hogy az új SUV-nak megfelelő legyen a tekintélye, ha az autópályán megjelenik egy tükörben.
A ledes hátsó lámpák is az elsők stílusjegyeit hordozzák, ami egységessé teszi az autót.
Ami még nagy pozitívum, hogy a tető nem X6-os stílusú így nagy a fejtér, mellesleg a lábtér is, és ahogy a SKODA-tól megszokhattuk, hatalmas a csomagtartó is.
Az alufelni a maga egyszerű szépségében szerintem zseniális. A terepjáró képességekkel kapcsolatban reménykeltő, hogy egész komoly hasmagasságot és rugóutat sejtetnek a képek, valamint az első és hátsó túlnyúlások sem nagyon hosszúak.
A motorizáltságot illetően várhatóan a Kodiaq megkapja a 178 lóerős benzines 2 literes TSI-t, az 1.4-es TSI-t 123 és 148 lóerővel, illetve a 2 literes dieselt 148 és 187 lóerővel.