A Mercedes Detroitban mutatta be a ráncfelvarrot GLA-t. Dinamikusabb külső, szélesebb motor paletta és gazdaságosság, ezek a fő jellemzői az új GLA-nak.
A legerősebb modell továbbra is az AMG GLA 45. Itt a 2.0 literes turbos 381 lóerőt tud és 4,4 másodperc alatt katapultálja a SUV-ot 100 km/h sebességre. Az ellentét pár a 109 lóerős 180 d, aminek 103 g/km a CO2 kibocsátása. A motor családba becsatlakozott a benzines 220 4MATIC 184 lóerővel és 300 Nm-el, ez a 156 és 211 lóerős benzinesek között lévő rÉst hivatott betömni.
A GLA többek között olyan comfort és biztonsági extrákkal dicsekedhet, mint a 360 fokos kamera rendszer és a kéz nélküli hozzáférés.
Az alábbi árlistából azt is megtudhatjuk, milyen motorokkal érhető el a GLA:
Benzines modellek:
GLA 180 28,940.80 EUR
GLA 200 30,821.00 EUR
GLA 220 4MATIC 37,145.85 EUR
GLA 250 34,664.70 EUR
GLA 250 4MATIC 38,960.60 EUR
Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC 56,852.25 EUR
Dízel modellek:
GLA 180 d 31,951.50 EUR
GLA 200 d 33,647.25 EUR
GLA 200 d 4MATIC 37,943.15 EUR
GLA 220 d 38,472.70 EUR
GLA 220 d 4MATIC 40,686.10 EUR
A fútóművet továbbra is három féléből választhat a leendő ügyfél. Az alap a komfort felfüggesztés. Második lehetőség az alacsonyabb futómű, amiben benne van az AMG keze is. A harmadik pedig az off-road comfort változat, ami 30 mm-el magasabb a standardnál, és jobb terepezési képességekez biztosít, magasabb ülés pozíciót, jobb terep szögeket.
Módosították a lökhárítókat, lettek szép új alufelnik, illetve bővült a szín paletta a „canyon bézs” árnyalattal. Aerodinamikailag is optimalizálták a GLA-t, hozzányúltak az A oszlophoz, a tükrökhöz és a légterelőkhöz. Így a 0,29-es értéket 0,28-ra vitték le. Ez a változás mind a fogyasztásban, mint a szélzaj csökkenésében tetten érhető.
Ha valaki pedig túl ocsónak találja az AMG változat árát és nem elcsépelt számára fekete-sárga kombinációja, annak ajánlom GLA 45 4MATIC Yellow Night Edition -t potom 64,468 EUR-ért, ami az extra fényezésen kívül opcionális extrákat is magában foglal.