A méltán népszerű BMW 4-ből 2013-as premierje óta közel 400 000 példányt adtak el. A mostani upgrade főleg a futóművet, a világítást és a belsőt érinti. A véleményem szerint gyönyörű kasztnin felesleges is változtatni. Mondhatni, ami jó, azon minek módosítani.
Lássuk azonban, mi változik. Elől xenon helyett LED lámpát kap. Mind a fényszóró,mind a ködlámpa LED-es lesz. Hátul is LED-es lesz a lámpa, illetve kicsit változott a lökhárító.
Belül galvanizált betétekkel, magasfényű fekete középkonzollal és króm mütyürökkel akarták feldobni a hangulatot.
Lett két űj fényezés (versenykék és narancs metál), amik csak a 4-eshez érhetők el. Magasabb felszereltségi csomagok pedig kaptak egy-egy újabb alufelnit.
A 4-es Coupe és Gran Coupé még feszesebb futóművet kapott, amivel kapcsolatban a gyáriak azt ígérik, hogy még sportosabban vezethető tőle az autó, de ugyanolyan komfortos, mint korábban. Ezt elég nehéz kivitelezni, de a BMW mérnökei elég ügyesek, ki fog derülni. Az ilyen irányú fejlesztés érinti az M-es és az adaptív futóművet is.
A motorok 420i, 430i és 440i a benzinesek 184 és 326 lóerő között. A dizelek: 420d, 430d és 435d xDrive 190 és 313 lóerő között. A Gran Coupe elérhető 418d 150 lóerős változatban is, érzésre az már kevésnek tűnik. Mindegyik változat rendelhető összkerék hajtással is, de a 435d csak xDrive-al érhető el.
A navigáció felhasználói felülete csempés ikonokat kapott, mint a Win 10.
Szóval a 4-es BMW robog tovább. A Coupe továbbra is Münchenben, a Cabrio Regensburgban, a Gran Coupe pedig Dingolfingban készül.