A Mercedes-AMG bemutatta Genfben a GT Conceptet
A GT Concept minden izében kiemelkedőre sikerült. A fantasztikus vonalvezetésű négy ajtós kupét egy ultramodern V8-as benzinmotor és egy nagy teljesítményű elektromotor hajt. A gyorsulás pedig 3 másodperc alatt van.
Fantsztikus dizájn
Az autó külseje egészen különleges. Teljesen futurisztikus, emellett hozza a Mercedes márkaarculatot és még konzervatív értelemben is autó szerű. Ez az autó biztos sok dizájn díjat fog hazavinni.

Az elején akkora a hűtőmaszk és a levegő belépők, hogy tovább már nem lehetne növelni. A harapni készükő szörny szemei agresszívan hunyorítanak. Alul a karbon szpoiler jól harmonizál az autó metál bordójával. A motorháztető domborulatai is a gépháztető alatti izomerőtől duzzadtak ki.

Oldalról is teljes a harmónia. A fény a felületeken együtt játszik a szélcsatornában tökéletesre formált idomokon tovasikló légárammal. Az alufelnik amúgy giccs parádét jelentenének, de ebben a kontextusban csak nagyon jól mutatnak. A tükröt helyettesítő kamerák kicsit kilógnak a nagy harmóniából. Nem volt más raktáron? A hátsó tetővonal és annak lezárása is gyönyörű. Mondjuk én már nem biztos hogy kényelmesen utaznék hátul. Ezért kellene nekem vezetni!

A hátuljában is az a legjobb, hogy van itt diffuzor, levegő nyílás, középső hatszög kipufogó, és mégis egységesen adja ki.
Futurisztikus világítás
A „nano active fibre technológia” igazán jövőbemutató világítás megoldás. Ezek a lámpák nagyban hozzájárulnak a GT felejthetetlen megjelenéséhez.
“EQ Power+” meghajtás
Az “EQ Power+” technológia a Forma 1-ből származik. A 4.0 literes V8 biturbó egy erőteljes elektromotorral van megtoldva, ami nagyon közvetlen reakciót és óriási összteljesítményt eredményez. A 0-100 sprint kevesebb, mint három másodperc alatt megvan. Az AMG performance 4MATIC+ összkerékhajtással az elektromotor a hátsó kerekeket direktben hajtja de a4MATIC+ rendszer minden kerékre külön szabályozza, hogy mekkora nyomaték kerüljön. Az autó akku csomagja könnyebb és nagyobb teljesítményű a ma elterjedteknél és moduláris, variálható.
A GT képes csak elektromos vagy csak benzines üzemmódban haladni, de a legoptimálisabbat a kettő kombinációjakor nyújta. Tekintsék meg a rövid videót: