Porsche 911 GT3
A 911 GT3 versenyautói teljesítményt nyújt a szisztematikus súlycsökkentésnek és a közvetlen vezetési élménynek köszönhetően. A 4.0 literes szívó boxer 500 lóerőt ad le és akár 12,7 literrel is elmegy 100 km-t. A hátsó kerék kormányzás és a masszív súlycsökkentés mind azt segíti elő, hogy a bitang teljesítményt extra dinamikus száguldássá konvertálják.
A GT3-ast ugyanazon a versenypályán tesztelték és ugyanazon a gyártó soron készül, ahol a versenyautók. A Porsche verseny technológiáját implementálták egy közúti sportkocsiba.
Panamera Sport Turismo
A Panamera Sport Turismo is Genfben debütált. A Porsche “kombijának” 550 lóerős változata most a legerősebb alkalmatosság, amivel hazvihetjük a kiságyat az IKEA-ból. “A Porsche számára a Panamera Sport Turismo egy lépés előre egy új szegmensbe, megtartva minden olyan értéke és tulajdonságot, amik a Porsche jellemzői” – mondta Michael Mauer, a Porsche stílus igazgatója.
Panamera Turbo S E-Hybrid
Az új Panamera Turbo S E-Hybridben egy 4.0 literes V8-as turbó motor és egy elektromotor dolgozik együtt, aminek eredménye 680 lóerő teljesítmény. (A kombinált fogyasztás akár 2,9 l és 16,2 kWh / 100 km is lehet.). A 850 Nm nyomaték pedig szinte már alapjárattól rendelkezésre áll.
A hatalmas összteljesítménynek meg is van az eredménye: 3,4 másodperc alatt a hybrid Panamera eléri a százat és gyorsít tovább egészen 310 km/h-ig. A töltési startégia a 918 Spyder-ből származik. A hybrid Panamera 50 km megtételére képes tisztán elektromos üzemben, ez akár a munkahelyig is elég lehet.