Bemutatkozik a 2018-as Buick Regal Sportback

In auto, autó kiállítás, autóipar, bemutató, hír, USA
2018-as Buick Regal Sportback

Amerikai forma az amerikaiakank

       A 2018-as Buick Regal az E2XX platformon alapul, amit az Opel insignia és a Chevy Malibu alatt is megtalálunk. Az auto sziluettjét mintha a rokon insigniából és a nem rokon Superb-ből gyúrták volna össze. Kecsesnek nem mondanám, inkább kicsit bumfordi. Illetve a kerekek, kerékjáratok kicsinek tűnnek a kasztnihoz mérten. Valahogy ez a forma menő lehet az USA-ban.

1998 Chrysler Concorde LXi

            Kicsit olyan tojás forma, ilyen volt már ez a Chrysler Concorde is a ’90-es évek végéről. Ilyen az, mikor az amerikaiak akarnak praktikus autót tervezni. Öt méter fölött jobban kiadná. Valószínűleg az volt a mondás, hogy ne hasonlítson teljesen az Insigniára.

2018-as Buick Regal Sportback
2018 Buick Regal Sportback

            Szóval jól néz ki a kupés tetővonal, az első hűtőmaszkot nekünk kicsit szokni kell. Az hogy a motorháztető és a csomagtartó is domborodik, hát ez ilyen. A hátulja kifejezetten tetszetős, a két kipufogó már kötelező, bár semmi féle V alakú képződményhez nem kötődik, csak egy turbós sor négyest szellőztet.

2018-as Buick Regal Sportback
2018 Buick Regal Sportback

 

Mi van beljebb?

            A csomagtartó méretes – nagyobb mint az Audi A5 Sportback-é vagy a BMW 4 Gran Kupéjé – és praktikus, jól pakolható. Mondjuk ha az ajtaja mélyebre nyílna, az még jobb lenne.

2018-as Buick Regal Sportback
2018 Buick Regal Sportback

            A beltér is kellemes, szemre jó az anyaghasználat és igen ergonomikus a kialakítás, bár a mai modern élvonalba nem fér bele. Itt is van Apple CarPlay és Android Auto kompatibilitási csomag,  amik jól összedolgoznak a 7 colos képernyőjű infotainment rendszerrel.

2018-as Buick Regal Sportback
2018 Buick Regal Sportback

 

És mit takar a külső?

 

            Például választható intelligens összkerék hajtás, amihez nyolc sebességes automata váltó jár. Az első kerekes Regal-ok kilenc sebességes automatát kapnak. A 4,9 méteres autó mozgatásáról egy 2.0 literes sor négyes turbós motor gondoskodik, ami 250 lóerőt ad le. A tengelytáv 2,8 méter, az önsúly pedig 1700 kg.

            Van még többek között aktív gyalogos védelem vészfékezővel plusz sávtartó automatika. Illetve a

            Az autó adatlapján a gyártó a kiemelt versenytársak rubrikában a következő autókat írta:

 

  • Acura TLX
  • Audi A5 Sportback
  • Volkswagen CC
  • BMW 4-Series Gran Coupe

Hát az amerikai önbizalom mindig is dicséretes volt.

You may also read!

KIA EV9

A KIA új zászlóshajója, a letaglózó EV9

A héten mutatkozott be a KIA EV9, a márka új teljesen elektromos zászlóshajója. A dizájnt nagyon érzik mostanában a

Read More...
üzemanyag ár

Péntektől csökken a gázolaj, drágul a benzin nagyker ára

Pénteken újabb üzemanyagár változás jön, hasonlóan ellentétes irányú, mint a mai napra bejelentett.  A benzin beszerzési ára bruttó 8 forinttal

Read More...
rali szimulátor bajnokság

340 elrajtolt versenyző az idei első rali szimulátor bajnoki futamon

Negyedik szezonját kezdte meg a Hungarian Virtual Dirt Rally 2.0 Championship 2023. Ez az a bajnokság, amit a covid

Read More...
Verified by MonsterInsights