A Porsche három modellt vitt a 2017-es Sanghaji Autókiállításra. Az első a csodaszép Panamera Sport Turismo új változata, ami itt 550 lóerőt tud.
A második a nyújtott tengelytávú Panamera Turbo S E-Hybrid, ami 680 lóerővel és elvileg akár 2,9 literes fogyasztással is megajándékozza leendő tulajdonosait.
A harmadik Porsche a Panamera Executive 330 lóerővel és hátsó kerék meghajtással, szintén long változat. Igazándiból Kína számára mindenki, aki komolyan akar focizni ezen a hatalmas piacon, megcsinálja a maga long verzióit, amit asztán a kínaiak elitje sofőrős kocsinak tud használni.
A Porsche a kínai piacon
2016-ban a Porsche több mint 65.000 autót adott el, nem csoda, hogy fokozottan koncentrálnak erre a piacra.
Ezt erősítvén a Porsche a kiállításon jelentett be a Porsche Club Kína és a Porsche Motorsport Ázsia Pacific indulását. A klub egyfajta esernyő szervezet a több mint 250 tagú privát szerveződéseknek, hozzáférést biztosítva a nemzetközi Porsche eseményekhez, versenyekhez. A Porsche Motorsport Ázsia Pacific pedig a gyár és a GT jármű tulajdonosok között jelenti majd a kapcsolatot. A Porsche Carrera Ázsia Kupa 15 éve indult és jelenleg 26 pilóta versenyez 10 eltérő országból. A maga 2 millió nézőjével ez az egyik legnépszerűbb bajnokság a régióban.
A gyártó még leírja, hogy a 2016-ben eladott 65,246 autóból a Macan volt a húzó modell. Ebből 34,015 példányt adtak el. De jól fogyott a 911-es, a 718 Boxster és a 718 Cayman is.