Renault Sandero R.S. 2.0 – 145 lovas Dacia?

In bemutató
145 lovas Dacia

Braziliában mutatták be a Renault Sandero, vagy ahogy nálunk hívják, Dacia Sandero erőtől duzzadó változatának új, limitált kiadását. A 17 colos alufelnik, vörös féknyergek, vörös szpoiler és vörös betétes tükrök – mindez kevés lenne az élményhez.

 

145 lovas Dacia?

De a Braziliában készülő limitált szériában dohogó 2.0 literes szívó benzines 145 lóerőt ad le és majdnem 200 Nm a nyomatéka. Azért ez a Dacia univerzumban már nagyon ütősen hangzik. 

145 lovas Dacia?
Renault Sandero R.S. 2.0 Racing Spirit

Nagy kérdés, hogy a 8,5 másodperc alatt 100-ra gyorsuló kis hot hatch csak a brazilok kiváltsága marad, vagy elér egyszer majd mihozzánk is? Az autót már 2015 óta forgalmazzák, és Braziliában bestseller hot hatch. Biztos, hogy itt nagyon kelendő lenne, de a gyártó mérlegelni fogja, hogy mely típusa elől venné így el a vevőket? Mindenesetre a videón látszik és hallatszik, hogy nagyon dögös a kis Dacia, akarom mondani Renault.

 

Igazán meglepő, hogy egy kis szakértői hozzányúlással hogy fel lehet dobni egy ilyen egyszerű és olcsó tömegmodellt. Annyira mokány és dinamikus lett a külseje a Sanderonak, hogy hívogatja az embert valami kellemes lezárt szerpentinre. 

145 lovas Dacia
Renault Sandero R.S. 2.0 Racing Spirit
145 lovas Dacia
Renault Sandero R.S. 2.0 Racing Spirit

 

Ferrari a gyártás leállását

Feliratkozás az Autosajto.hu hírlevelére

You may also read!

Zemplén Rally

Kelemen Csaba bajnoki címet ünnepelhetett

TippmixPRO Zemplén Rally 2025 – Horváth Rallye ASE beszámoló A 2025-ös rally idény utolsó futama, a TippmixPRO Zemplén Rally embert

Read More...
Audi Forma 1

Jövőre az Audi belép a Forma-1-be

Az Audi 2026-ban saját gyári csapattal és Németországban fejlesztett hajtáslánccal száll be a Formula–1-be. A német gyártó minden területen

Read More...
MGA Toyota Special

Csodaszép MG megbízható Toyota motorral

Egy fantasztikus autógyűjtő még fantasztikusabb gyűjteményének egy páratlan és egyedi darabja egy MGA Toyota Special. És az átépítés nem

Read More...

Mobile Sliding Menu

×