BUICK LaCrosse frissítés többek között annyit jelent, hogy a szép formájú amerikai szedán kapott egy plusz elektromos motort. A 2,5 literes négyhengeres motor jobban és finomabban gyorsul és vált, és jobb a gázreakció is. Nomeg jóval takarékosabb, mint a teljesítményben arányos V6-os változat.
Az eAssist rendszer egy kompakt elektromotorból és egy 24 cellás léghűtéses, 0,45 kWh lítium-ion akku csomagból áll.
Az MGU-t ( Motor Generator Egység) a generátor helyére szereik be, hogy besegítsen a benzinmotornak, ha kell. A megtermelt áramot az akku csomag tárolja.
Az MGU egyrészt a Start-Stop leállás után finomítja az indulást. Illetve nagy terhelésnél ad egy kis pluszt és spórol némi benzint.
A kezdetleges, de kétség kívül költséghatékony (mármint gyártás szempontjából) hibrid megoldáson kívül a LaCrosse az új kilenc sebességes automata váltót és az összkerék meghajtást elérhetővé tette a V6-os verziókhoz. Plusz lett még három új szín: Satin Steel Metallic, Dark Slate Metallic és Red Quartz Tintcoat.