Audi R8 Spyder V10 plus – plusz 70 lóerő

In bemutató
Audi R8 Spyder V10 plus

Az  R8 Spyder is megkapta a V10-es csúcs verzióját, ami 610 lóerős, és így a valaha sorozatban gyártott legerősebb négy karikás kabrió lett. A középmotoros Spyder eddig is sokak vágyálmai között tünt fel, de így még kívánatosabb. Bár az ilyen teljesítmény már inkább versenypályára való, a V10 hangja és az eszméletlen erő a nyitott tetővel tényleg a szabadság korlátlan élményét jelenti.

Audi R8 Spyder V10 plus

 

Mit tud a V10-es

A csúcs V10-es 5,2 literes és elég pörgős. A 610 lóerőt 8700-as fordulatnál adja le. A csúcs nyomatékot – 560 Nm-t – pedig 6500-as fordulatnál. Az 540 lovas változathoz képest 0,3 másodperccel javult a gyorsulás, 3,3 mp kell százig, a végsebesség pedig 328 km/h-ra növekedett. Minden lóerőre 2,78 kg jut.

A motor egyébként száraz karteres és így még alacsonyabbra kerülhetett, és így az autó súlypontja is nagyon alacsonyan van.

A hét sebességes dupla kuplungos S tronic váltó és a quattro hajtás nem változott és továbbra is partner a szerpentineken és az autópályán egyaránt.

 

Néhány plusz

Az R8 Spyder V10 plus futóműve dupla aluminium keresztlengőkarokkal készül, ami versenysport közeli megoldás. Opcionálisan pedig sebesség függő kormány áttétel is rendelhető. Kívülről kapott egy pár karbon szpoilert és betétet és opcionálisan lézeres világítás is kapható hozzá. A hátsó szpoiler egyébként a végsebességnél 100 kg leszorító erőt termel a hátsó tengelynél.

A 11 alap színen kívül a V10 plus elvileg bármilyen színnel és matt színekkel is választható.

A tető egyébként 50 km/h -ig nyitható – csukható. A művelet 20 másodpercet vesz igénybe.

Audi R8 Spyder V10 plus

Ferrari a gyártás leállását

Feliratkozás az Autosajto.hu hírlevelére

You may also read!

Zemplén Rally

Kelemen Csaba bajnoki címet ünnepelhetett

TippmixPRO Zemplén Rally 2025 – Horváth Rallye ASE beszámoló A 2025-ös rally idény utolsó futama, a TippmixPRO Zemplén Rally embert

Read More...
Audi Forma 1

Jövőre az Audi belép a Forma-1-be

Az Audi 2026-ban saját gyári csapattal és Németországban fejlesztett hajtáslánccal száll be a Formula–1-be. A német gyártó minden területen

Read More...
MGA Toyota Special

Csodaszép MG megbízható Toyota motorral

Egy fantasztikus autógyűjtő még fantasztikusabb gyűjteményének egy páratlan és egyedi darabja egy MGA Toyota Special. És az átépítés nem

Read More...

Mobile Sliding Menu

×