Idén is megrendezte a Dodge a Drive for Design versenyt. A tehetséges diákoknak a márka 30 év múlva beköszönő dizájnnyelvét kellett vizionálniuk és papírra vetniük. Az eredmények igazán vérpezsdítőek lettek.
- három amerikai középiskolást választottak ki az egész USA-ból
- A nyeremény magában foglalja a 2 hetes nyári képzést a Lawrence Technological egyetemen, továbbá utazást teljes költségtérítéssel az EyesOn Autóipari tervező kiállításra
2017 június 16, Auburn Hills, Michigan. Hosszú hullámos formák, borotvaéles ívekkel
Áramló vonalak bemeneti nyílásokkal és kijáratokkal, amelyek a hűtési légárammal érintkeznek, minimális húzással, és olyan méretű kerekek, hogy kevés helyet hagyjanak maguk mellett – a következő három évtizedben ez lesz a Dodge design iránya.
Három tehetséges középiskolai diák Georgia, Delaware és Michigan államokból kapta a legnagyobb kitüntetést a 2017-es Drive for Design megmérettetésen az FCA US Product Design Office támogatásával. A verseny, amelyet már ötödik éve rendeznek meg az amerikai 10.-12.-es középiskolai diákokat hívja ki, hogy tervezzenek Dodge járművet 30 évvel előre a jövőbe. Az ez évi versenyben az FCA desing partnere az EyesOn Design and Lawrence Műszaki Egyetem volt.
“A Drive for Design verseny segít a tervezőcsapatnak a diákok rendkívüli művészi tehetségével és lehetővé teszi számunkra, hogy segítsük őket az autógyártás potenciális karrierjéhez” – mondta Mark Trostle, a Személyautó és Haszongépjármű Design vezetője, FCA – Észak-Amerika. “Minden beadvány kreatív és vízióval teli volt, mert valóban azt gondolták, hogy a járművek hogyan nézhetnek ki a következő 30 évben.”
A három győztes diák
- Első helyezett – Davis Kunselman, Mount de Sales Academy (Macon, Georgia)
- Második helyezett – Richard Chen, Delmar High School (Delmar, Delaware)
- Harmadik helyezett – Paige Webb, Stoney Creek High School (Rochester, Michigan)
Nyeremények:
- kéthetes nyári autó tervező kurzus a Lawrence Műszaki Egyetemen (szállással étkezéssel és tanulmányi kirándulással)
- Belépés a EyesOn Gépjármű Design kiállításra
- három napos kirándulás Michigan-ben (repülőút, szállás, gépkocsi bérlés)
- Apple MacBook Pro notebook
EyesOn Design-ról
A Detroit Institute of Ophthalmology (DIO) egy non-profit szervezet, az EyesOn Design a legfőbb bevételi forrása a DIO kutatásoknak, amely oktatási és támogató programokat nyújt a látássérültek számára. A DIO a Henry Ford Egészségügyi Szolgálat Oftalmológiai Tanszékének részlege.