Gyönyörű az új Mercedes E-Class Cabriolet

új Mercedes E-Class Cabriolet

Az E-Class kabrió formavilágáról és letisztult vonalairól nekem az ékszer szó jut eszembe. Annyira kecses és finom. Vonzza a szemet.Nem akar sokat mutatni, mégis erőtől duzzad. A motorháztető és a sárvédők domborulatai feszülő izmokra emlékeztetnek, de a sportoló öltönyt vagy inkább szmokingot visel.

új Mercedes E-Class Cabriolet
Mercedes E-Class Cabriolet – ott van az úton

Szemből a hatalmas légbeömlők rácsai, a nagy maszk és csillag határozzák meg a képet. Minden forma kifinomult és elegáns.

új Mercedes E-Class Cabriolet
Mercedes E-Class Cabriolet – sportos sziluett

Oldalról zseniális, klasszikus sportautós a domborodó sárvédők közötti homorú forma, amin a fény játéka igazán szép. Az alufelniket a míves szóval tudnám leírni, nagyon könnyed és művészi a kialakításuk.

új Mercedes E-Class Cabriolet
Mercedes E-Class Cabriolet formás hátulja

A hátulja – annak ellenére, hogy elég robosztus – mégis kecsesnek hat a vékony lámpákkal és az éppen csak tetten érhető szpoilerral. Azért az alsó szekció a kipufogók környékével sejteti, hogy nem kéne levillogni autópályán.

Nyugalom szigete

A hangszigetelt vászon tető 20 másodperc alatt nyílik-csukódik, és jól kizárja a menetzajt, hideget, meleget. A kényelmet szolgálja még a nyak melegítő és a hővisszaverő bőr huzat. A hátsó ülések támlái 50:50 arányban oszthatóan dönthetők. Belül még szembetűnő és nagyon szép a szellőző rostélyok dizájnja.

új Mercedes E-Class Cabriolet
Mercedes E-Class Cabriolet utastere

Az autóba minden kütyű megtalálható, ami a sima E-Classban. Ilyen például a vezetési segéd csomag, a távirányítós parkolási lehetőség vagy a fantasztikus AIR BODY CONTROL felfüggesztés.

Az elődhöz képest nőtt a hossz (+123 mm), a szélesség (+74 mm) és a tengelytáv (+113 mm) is.

 

új Mercedes E-Class Cabriolet
Mercedes E-Class Cabriolet – motortér

A motorok

A piaci bevezetéskor öt motorral kínálják a kecses kabriót. A dizelek: 220 d Cabriolet négy hengeres 2.0 literes 194 lóerővel és 400 Nm nyomatékkal. Ez 7,7 másodperc alatt futja meg a százas sprintet. A következő a 350 d 4MATIC Cabriolet 3.0 literes V6-ossal, itt 258 lóerőt és 620 Nm nyomatékot terelget a sofőr. A 100-as sprinthez 6,1 másodperc kell az összkerekes Mercinek.

A benzinesek közül a legkisebb az E 200 Cabriolet. A 2.0 literes  sor négyes 184 lóerőt és 300 Nm nyomatékot tud. Itt 8,1 másodperc kell százig. Ez nem fogja senkinek letépni a fejét. Az E 300 Cabriolet szintén 2.0 literese már 245 lóerőt és 370 Nm-t tud. A százas sprintet 6,6 másodperc alatt abszolválja. A csúcs jelenleg az E 400 4MATIC Cabriolet, aminek a 3.0 literes V 6-osa 333 lóerőt és 480 Nm -t ad le. Evvel a motorral 5,5 másodperc kell százig az E Class Cabrioletnak.

Most először lesz elérhető a 4MATIC összkerékhajtás és a 9 sebességes 9G-TRONIC automata váltó együtt a kabrióban.

 

Verified by MonsterInsights