1957-ben a Brno-i Gépészmérnöki Vásáron mutatták be a Skoda 450-et. A sportosan karcsú nyitható tetejű autó nagy sikert aratott.
Szerintem ennek a modellnek a részlet megoldásai még kecsesebbek, mint a Feliciaé. A 450-est a Kvasiny-ban lévő üzemben kezdték gyártani. A cél piac főleg Németország, Anglia és az USA volt.
1959-ben pedig bemutatták az utódot, a hatalmas karriert befutott Felicia Cabrioletet, amit szintén Kvasiny-ben gyártottak 1964-ig.
Az elkészült 450-esek mintegy kétharmada külföldön került értékesítésre. Hogy mennyire volt népszerű a keleti blokk gyönyörű kabriója, mutatja Vilem Heckel fotója, ahol egy 450-es az 1957-es Miss Amerikával szerepel.
Ezek az autók csodaszép formájukon kívül veszedelmes hátsó futóművükről voltak híresek. Aki nem volt barátságban az elpattogós hátsó felfüggesztéssel, annak egész veszélyes élményeket tudott okozni. Ezt volt alkalmam személyesen megtapasztalni. Bár az egy Octavia volt ugyanilyen futóművel. Kanyarban bukkanót találva az élmény akár a vidámparkban is megállta volna a helyét.