Az Alfa típus nagy sikere után a Praga gyártó azon gondolkodott, hogy a kisebb autók iránti növekvő igényt is kielégítse. Ezért 1924-ben piacra dobta a Praga Piccolo-t.
A Tátrában fotóztam ezt a gyönyörű oldtimert, ami az utcán egy szép üvegkalitkában van kiállítva. A konkrét autó 1933-ban készült. Az autó természetesen hátsó kerék meghajtású, a váltója három sebességes. A motorja négy hengeres, vízhűtéses, 996 cm3 -es és 10 lóerőt ad le. A végsebessége pedig 100 km/h.
A megjelenése pedig igazán impozáns. A szépségét még fokozta a ragyogó hó és a mögötte tornyosuló feldíszített hatalmas fenyő.
Az autó állapota gyönyörű. Az elején a csodaszép lökhárító, a hatalmas sárvédők és a míves hűtőmaszk a tetején a gyönyörű szoborral ragyogtak.
Oldalról inkább a puritán jelző illik a Piccolóra, de a hátulja ismét nagyon szép, főleg a mesteri utazótáskával. Természetesen a kerekek fehér peremű diagonálok. A belseje is makulátlan, hívogató állapotban pompázik.