A Peugeot Genfben mutatja be a Riftert, ami a Citroen Berlingo testvére. De hogy a franciás extravagancia ne fulladjon uniformizmusba, mutatnak valami igazán klasszat, egyedit. Ugyanis a Riftert a DANGEL cég összkerékhajtással látta el. Az autót 80 mm-rel meg is emelték és kapott még BF Goodrich terepgumikat is.
A Rifter 4X4 Concept tehát nem csak jól néz ki, de akár terepen is boldogul. A tetejére pedig egy Overland kinyitható sátrat szereltek, illetve az autóhoz jár még egy Peugeot eM02 FS Powertube terepbringa, ami a vázában hordja az akkuját.
Az összkerékhajtás három módja pedig így alakul:
2RM állásban csak az első kereket hajtja, 4RM állásban, ha szükséges, a hátsó kerekekre is ad nyomatékot. Ha pedig durva a terep vagy valamelyik kerék nem éri a földet, érdemes Lock módba kapcsolni, ami a hátsó hidat zárja.
A koncepciót 130 lóerős BlueHDi motor hajtja. A csúcsnyomaték 300 Nm, amit 6 sebességes kézi váltó továbbít a kerekek felé.
Valószínűleg a gyártó meg fogja szondázni, milyen lesz az autó fogadtatása Genfben mind az autósújságírók, mind a potenciális vásárlók között? Hiszen nem elképzelhetetlen egy ilyen verzió sorozatgyártása. Szerintem igen népszerű lenne.