Harley-Davidson – új Forty-Eight Special és Iron 1200

In bemutató
Forty-Eight Special és Iron 1200

Magas kormány, menő grafika és műhelyszintű hozzáállás – a Harley-Davidson két vadonatúj Sportstert mutatott be. Az Iron 1200 és a Forty-Eight Special modellek a vagány megjelenést és a korszerű teljesítményt ötvözik.

 

Forty-Eight Special és Iron 1200

Iron 1200         

Az Iron 1200 receptje a teljesítménynél kezdődik. Az 1202 cm3-es Evolution® 1200 V-Twin motorblokk 36%-kal nagyobb nyomatékot ad le (99Nm. vs. 73Nm.), mint a 883 Evolution blokk, amely a Sportster motorkerékpárok közül az eredeti városi harcos, az Iron 883 motorja. Az Iron 1200 ütősebben segít az utcai „küzdőtéren” – nagyobb teljesítménnyel rugaszkodhatsz el a zöldnél, és nagyobb a teljesítmény a középtartományban is.

Forty-Eight Special és Iron 1200

A szatén-fekete Mini Ape kormány jellegzetes eleme a „garázs-chopper” kinézetnek. Ez az 1 colos kormánykar 8,75 col magas, 32 col széles, és 6,5 col hátradőlést biztosít, amely a motoros háromszöget egy széllel dacoló testhelyzetté nyitja szét. A fényszóró körüli fényes fekete idom egy nyugati parti stílusirányzat, amely kihangsúlyozza a magas kormány jellegzetességét, bizonyos mértékben légterelő funkciót is ellát a nagyobb sebességnél, és kiváló kiindulópontja a személyre szabott átalakításnak. A fekete Café Solo ülés áramvonalas alakja a hátsó sárvédőig ér, és kiválóan megtartja a vezetőt a pozíciójában, amikor az Evolution 1200 ütős nyomatéka kifejti hatását.

Forty-Eight Special és Iron 1200

 

A klasszikus 3,3 gallonos Sportster tankon többszínű csíkokból álló grafika látható, amely körülöleli a tank profilját. A motorblokk sötét színe segít a tekintetet a tankgrafikára vonzani. A tankgrafika színopciói többek között Élénk fekete, valamint Cseresznye és billiárd fehér kombináció, amelyek kontrasztot képeznek az Élénk fekete mini szélvédőhöz képest.

A teljes hajtáslánc népszerű színt kapott: fekete felső és alsó szelepfedél, fekete kipufogó és hangtompító burkolatok, valamint fekete vezérmű, primerhajtás és kuplung fedelek. A króm nyomórúdcsövek és hidrotőke-fedelek viszont világos színűek, és kiemelik a V-Twin motorblokk alakját. Az Iron 1200 fekete 9 küllős kerekekkel rendelkezik (elöl 19, hátul 16 colos), valamint tömör fekete szíjvédővel és hátsó szíjkerékkel.  A Harley-Davidson Smart Security rendszere és blokkolásgátló rendszere (ABS) gyárilag szerelt opciók az Iron 1200 esetén.

 

Forty-Eight Special és Iron 1200

Forty-Eight® Special                                     

A Forty-Eight Special nyomulós eleje – a 130 mm-es első abroncs, 49 mm-es villákkal, masszív, alumíniumöntvény villahidakkal – különösen fenyegetően néz ki a fényes fekete, 7,25 col magas Tallboy kormánnyal.

A Tallboy-t kifejezetten az alakja miatt választottuk” – mondta Richards. „Kisebb hátradőlést biztosít, mint a Mini-Ape, és ez a megjelenés kifejezetten működik a gőzhengerszerű elejével, és a kisebb üzemanyagtankkal a Forty-Eight Special modellen.

Forty-Eight Special és Iron 1200

A 2,2 gallonos „mogyoró” Sportster üzemanyagtankon vízszintes csíkok találhatók, amelyek egy egyszerű Harley-Davidson szöveges emblémát vesznek körül. Az üzemanyagtank három színben kapható: Élénk fekete, Veszedelmes piros és Billiárd fehér.

Az Evolution 1200 motorblokk hengerfejei feketék, lejjebb viszont csillogó krómszínű, beleértve a primerhajtás, az ellenőrző és a kuplung fedeleket, a tömör króm hangtompítót és a kipufogó hővédőket. A króm alsó szelepfedelek, nyomórúdcsövek és hidrotőke-fedelek kontrasztot biztosítanak a fekete hengereknek, és kiemelik a V-Twin motorblokk alakját. A nagy teljesítményű Michelin Scorcher 31 első és hátsó abroncsok Black Split 9 küllős alumíniumöntvény felnikre vannak szerelve (első és hátul is 16 colos). A Harley-Davidson Smart Security rendszere és blokkolásgátló rendszere (ABS) gyárilag szerelt opciók a Forty-Eight Special esetén.

Forty-Eight Special és Iron 1200

You may also read!

Mi történik, ha egy autó falnak ütközik 150 km/h sebességgel?

A mérnökök világszerte törésteszteket végeznek az autókon, vizsgálják a törés, sérülés mértékét és az utasok védelmét. Ezekkel a tesztekkel

Read More...

Újraindul a Moszkvics gyártása

A nyugati autógyártók teljesen elengedték Oroszország autóiparát az Ukrán invázió után. A szankciók miatt az orosz vállalatok nehezen tudják

Read More...
autót 150 ezerért

Autót 150 ezerért? Ne már!

Autót venni szerintem élvezetes dolog. De 150.000 forintért? Á, inkább spórolj még, vagy vegyél fel hitelt! Hitelt? Kösz,nem! Hátha

Read More...