BMW M2 Competition – 410 lóerő maradhat?

In bemutató

A BMW Competition csomagjai mindig egy picit hozzátesznek az amúgy is erős és sportos M modellekhez. A cél, hogy még inkább pályára valóra alakítsák az autót. Az M2 esetében sincs ez másképp. A kis méregzsák kapott még plusz 40 lóerőt és 50 Nm nyomatékot. Igazán határon autózva azért ez már biztosan érezhető különbség, de nem nagyon. A gyorsulás így 4,2 másodperc 100-ig a duplakuplungos váltóval. Hat sebességes kézi váltóval 4,4 másodperc kell a 0-100-hoz.

Nézzük a részleteket. A 410 lóerőt 5250 és 7000-es fordulat között adja le a TwinTurbos sorhatos. Az 550 Nm pedig 2350 és 5200 -as percenkénti fordulat között rendelkezésre áll. Így aztán nem lehet nehéz körbedriftelni a környéket. A hanghatás fokozása az elektronikusan állítható szelepekkel felszerelt dupla kipufogórendszer dolga. Az EU-s országokban az M2 Competition modellek még részecskeszűrőt is kapnak, hogy jobban zöldüljenek.

 

 

A végsebességet itt is elektronika korlátozza 250 km/h-nál, de ez az M’Driver’s Package megrendelésével 280-ra tornázható fel. A fogyasztása állítólag 10 liter körül alakul, gondolom, nem versenypályán. 😊

A hűtőrendszer az M4 Coupe Competition Package-el felszerelt változatából származik, aminek külső jele a nagyobb hűtőrács-pár és több levegőt gyűjtő alsó koptató.

 

 

A csodszép duplakonzolos M-es tükrök növelik az esztétikai élményt és csökkentik a légellenállást. A motortérbe bekerült egy műanyag toronymerevítő is, ami összesen 1,5 kg-ot nyom. A tervezőmérnökök az elektromechanikus szervokormány, az aktív M differenciálmű és a dinamikus menetstabilizáló rendszer (DSC – Dynamic Stability Control) jelleggörbéjét is a megnövelt teljesítménnyel párhuzamosan hangolták át.

A középkonzolon közvetlen üzemmód választókat találni, amikkel motor karakterisztikája, a kormánymű elektromos rásegítése – és ha automataváltós az autó – akkor annak viselkedése is állítható.

Fékből rendelhető M Sport ís, ami azt jelenti, hogy elől 6 dugattyú passzírozza a betéteket a 400 mm-es féktárcsára, hátul 380 mm-es féktárcsákat és 4 dugattyús féknyergeket találunk. Rndelhető 19-es Y küllődizájnú alufelni és van két új fényezés is: Sunset Orange metál és Hockenheim Silver. Tehát irány a BMW szalon, majd a pálya! Csak legyen nálunk elég pénz. Az M2 Coupe 18,4 milliótól indult, azért ehhez még csapjunk hozzá egy kicsit!

You may also read!

Autóipari beruházás Érden

Érden építi fel új központját és tesztbázisát a járműipari AVL Autókut Kft.
Tovább bővíti magyarországi tevékenységét az AVL

Read More...
Mini ritkaság a kalapács alatt

Mini ritkaság a kalapács alatt

Egy szerencsés gyűjtő egy különleges Mini megszerzésével ünnepelheti a márka 60. születésnapját. A jövő hónapban árverésre kerülő Mini Cooper ritkaság egy igazi gyöngyszem.

Read More...
Nagyon megy az új Suzuki Jimny

Nagyon megy az új Suzuki Jimny

Bár még nem teszteltük, a nyugat-európai érdeklődők és a japán értékesítési adatok számát látva sikeres az új Suzuki Jimny.

Read More...

Leave a reply:

Mobile Sliding Menu