Nyomni kell a gázt, nincs mese!

In sport
rally másodosztály 2018 Nyomni kell a gázt, nincs mese

A rally másodosztály 2018 utolsó megmérettetésének ideje 2018.11.09-11, helye Nyíregyháza-Zemplén. Ezen a versenyen ismét rajthoz áll a jól összeszokott ralipáros Tim Gábor és Timár Tamás az Opel Adam R2-vel.

 

rally másodosztály 2018 Nyomni kell a gázt, nincs mese

 

Farkas Kálmán csapatvezetőt kérdem a nagy másfélszeres szorzójú megmérettetés előtt.

Pénteken gépátvétel majd délután az első gyors várja a “fiaidat”, mégpedig Nyíregyháza belvárosában, ahol várhatóan több ezres tömeg szurkolhat majd nekik. Mit is vársz el tőlük az első városi gyorson? 
– Mivel az előző versenyen kiestünk hamar, ezért tulajdonképpen nem két és fél hónapja, hanem több, mint három hónapja nem versenyeztünk. Sajnos nem is gyakoroltunk egy jóízűt, ezért itt lesz, egy kis belendülés, amolyan bemelegítés féle! Magyarul nem sok jelentősége van. Azért itt sem adjuk a bőrünket ingyen! 

 

rally másodosztály 2018 Nyomni kell a gázt, nincs mese

 

Szombaton nekivágnak a Zemplén hegység rally szakaszainak, melyek (Bózsva, Telkibánya, Abaújvár, Kéked, Füzér, Erdőbénye, Aranyospuszta, Mád) települések környékén várhatóak. Milyen csapatutasítást adsz a fiúknak?
– Mondhatnám, hogy tét nélküli futam lesz, de ennél azért bonyolultabb. Szeretnénk megmutatni, hogy a fiúk igen tehetségesek, ezért nyomni kell a gázt, nincs mese. Persze ésszel, mert ez a verseny bizony hosszú lesz. Lesz némi taktikára szükség. Mivel hidegebb időt mond, és nem ismerjük a gyorsokat, a gumizás majd ott derül ki. No és a többi beállítás is, hiszen a négyféle gyors átlagát gátlóba és egyebekbe nehéz eltalálni. Ilyen értelembe mindenkinek új lesz ez a verseny. Talán a többiekhez képest egyenlőbb lesz az esély. Régen volt már az a klasszikus Zemplén Rally. Ezt csak az öreg versenyzők ismerik. Mégis azt kell mondjam nem lehet elengedni, az elejét túl sok másodperccel, mert nem lehet behozni később. Ugyanakkor, ha valaki csinál egy defektet, vagy bakit, az behozhatatlan lesz! Szerintem ezt remekül meg tudják oldani a legénységem! Viszont kicsit tartunk az Adam-tól, hogy milyen hiba jön még ki rajta. Jó lenne, ha a tanuló évünk vége lenne. Ennek érdekében olyan alkatrészeket is kicseréltünk, amire azt mondták az Opel Motorsport-nál, hogy felesleges. Mindenképp jónak, kibírósnak kell lenni az Opelnak. Úgy érzem, ez a verseny, totálisan most ezen múlik. Mindent elkövettünk, hogy ütőképes legyen a technika! 

 

rally másodosztály 2018 Nyomni kell a gázt, nincs mese

 

Jelenleg hogy állnak az éves bajnokságban Gábor, Tamás? Menyire is kell nyomni a gázt nekik?
– Feljebb lépni abszolútban sajnos nem tudunk. Az ötödik hely szerintem marad! Kategória, azaz a 6. géposztály ezüstérem azért elérhető még számunkra, jelenleg harmadik dobogós helyen állunk! Ez elérhető távolságra van tőlünk. Tehát ezért is kell nyomni a gázt. Viszont ehhez, be kell érni a célba mindenképp, mégpedig az elejébe. Nézem a nevezési listát, ami igen népes. Úgy látom, hatalmas csatára számíthatunk! Népes szurkoló közönség várható, akiket szeretettel várunk a pálya szélén. 

 

rally másodosztály 2018 Nyomni kell a gázt, nincs mese

 

Továbbá köszönet a reklám partnereinknek is, hogy egész évben velünk tartottak töretlen bizalommal!   

Partnereink: SPURI Az autó energiaitala, VIP-REX habarcs, betontechnológia, Altrapack Kft., Astrapack Kft. Olajág Petrol Kft. Keveweld Kft., Boncz Bt., Hajnal Gépműhely Kecskemét, Kis-Új-Lap Kft., Racionál Tuning Kft., BULYÁKI GUMI, www.spuribolt.hu.

 

rally másodosztály 2018 Nyomni kell a gázt, nincs mese

You may also read!

Mercedes-AMG GT R Roadster a biztosító szivárogtatott

Mercedes-AMG GT R Roadster – a biztosító szivárogtatott

Sokan várják a legújabb Mercedes-AMG csodák megjelenését. Megszokottak a kémfotók, előfordulnak gyári szivárogtatások, most érdekes módon egy német biztosítótársaság online kalkulátorából szivárogtak ki érdekes adatok.

Read More...
Hyundai Ioniq Plug-in hibrid modellfrissített változata

Itt a Hyundai Ioniq hibrid és Plug-in hibrid modellfrissített változata

Mi új a második genrációs IONIQ Hybrid és Plug-in-Hibrid-ben? A tovább fejlesztett Bluelink telematic szolgáltatás, a SmartSense aktív

Read More...
Fiat Panda Cross

A Fiat Panda Cross nyerte a brit 4X4 Magazine „2019 4X4-ese” díjat. De hogy a Mount Everestre is felment…

A Panda Cross zsinórban másodjára nyerte meg a 4X4 Magazin díját. Nagyon dicsérték a Panda Cross 4X4 motorjait,

Read More...

Leave a reply:

Mobile Sliding Menu