Mi új a második genrációs IONIQ Hybrid és Plug-in-Hibrid-ben? A tovább fejlesztett Bluelink telematic szolgáltatás, a SmartSense aktív biztonsági és vezetés támogatási rendszer, az állítható fékenergia visszatermelés, valamint a korszerű infotainment rendszer.
Tehát túl nagy változások nincsenk, úgy néz ki, hogy a 2016 óta eladott több, mint 60.000 IONIQ-kal elégedettek a gyáriak.
Nézzük a részleteket. Tehát a SmartSense csomag része az alapfelszereltségnek és tartalmaz ütközésre figyelmeztető és megelőző egységet, sáv tartó automatikát és figyeli a sofőrt is, hogy eléggé koncentrál-e a vezetésre.
Opcionálisan rendelhető 10.25 colos képernyővel az audio/video navigációs rendszer hang felismerővel és online firssítéssel. Természetesen tudja az Android Auto és Apple CarPlay-t is.
Kívülről az össz változás annyi, hogy lett három új fényezés: Fluidic Metal, Electric Shadow és Liquid Sand.
Újdonság még a “zöld zóna vezetési mód”. Ennek lényege, hogy ha az IONIQ olyan területre – mondjuk belvárosba ér – ahol fontos a környezetvédelem, akkor automatikusan átkapcsol zöldebb üzemmóddba, vagyis az elektromos hajtást forszírozza. Érdekes lenne tudni, hogy a korábbi modellek nem kaphatnák-e meg ezt frissítés ként?
Illetve a KONA Electric-ből még megkapta az egy pedálos módot, mikor a gáz elvételével fékezünk, az okos fékenergia visszatermelést és az ECO+ módot.