Hibrid Peugeot 300 lóerővel

In bemutató
Hibrid Peugeot 300 lóerővel

A plug-in hibrid Peugeot 3008 GT Hybrid4 összkerékhajtással és 300 lóerős teljesítménnyel érkezik. Így nem csak környezetbarát, de elég dinamikus is lett. A PEUGEOT 3008 GT Hybrid4 SUV-nak az új WLTP szabvány szerint megállapított C0₂-kibocsátása 29 g/km. teljesen elektromos üzemmódban mért hatótávolsága pedig 59 km.

A 2016-os bevezetése óta több mint 700 000 példányban eladott PEUGEOT 3008 SUV HYBRID4 változata a sorozatban gyártott PEUGEOT-k közül a valaha volt legnagyobb teljesítménnyel büszkélkedhet, 300 lóerő teljesítmény (220 kW) leadására képes.

Hibrid Peugeot 300 lóerővel

Ezt az eredményt egy 200 lóerős (147 kW) PureTech benzinmotor és két villanymotor társításával sikerült elérni: ebből az első az e-EAT8 sebességváltóhoz kapcsolódik és 110 lóerő (81 kW) leadására képes, a másik a hátsó futóművön helyezkedik el és 112 lóerős (83 kW), de a maximális rendszerteljesítmény 300 lóerőben van korlátozva.

A 0-100 megvan 5,9 másodperc alatt. Az akkumulátor kapacitása 13,2 kWh, a teljesen elektromos üzemmódhoz kapcsolódó hatótáv pedig 59 km(2) (a WLTP protokoll szerint mérve).

Hibrid Peugeot 300 lóerővel

Az akkumulátor töltése mindössze 1 óra 45 percet vesz igénybe.

Hibrid Peugeot 300 lóerővel

A HYBRID4 motor csak GT változat esetén áll rendelkezésre, melyben az exkluzív Gréval-szürke Alcantara® kárpit valódi antikolt tölgyből készült „Grey Oak” dekorelemekkel társul. A képet az új PEUGEOT 508-tól átvett vezetéssegítő rendszerek teszik teljessé: ilyen a Stop & Go funkcióval ellátott adaptív tempomat és a sávtartó rendszer.

Hibrid Peugeot 300 lóerővel

Néhány hónappal a HYBRID4 változat bevezetése után a modellválaszték egy 225 lóerős (165 kW) elsőkerék-meghajtású HYBRID változattal is kiegészül majd. A 2020 tavaszán forgalomba kerülő modellben a 180 lóerős (132 kW) PureTech benzinmotorhoz egy 110 lóerős (80 kW) villanymotor társul, mely a gépjármű elején az e-EAT8 sebességváltóhoz kapcsolódik majd.

You may also read!

Juhász Csaba Juhász Zsolt Mitropa Rallye Nova Gorica

Nehéz versenyre számítok

Szeptember 19-21-én a 8. Nova Gorica ralin láthatjuk versenyautóban ismét a Juhász Csaba - Juhász Zsolt testvérpárt.

Read More...

Ontják magukból az autókat a román gyárak


Dübörög a gyártás Romániában
Az első nyolc hónapban 4,57 százalékkal bővült a román járműgyártás az egy évvel korábbihoz

Read More...
Fogasy Gergely Berendi Dávid Mitropa Kupa Nova Goricia Rally WRC2

Fogasy sztármezőnyben

Igazi sztárparádé várható a szlovéniai Nova Goricia Ralin, a Mitropa Kupa hetedik állomásán, amely a szlovén és a horvát nemzeti bajnokság mellett a Central Rally Trophynak is futama.

Read More...

Leave a reply: