fbpx

Hibrid Peugeot 300 lóerővel

In bemutató
Hibrid Peugeot 300 lóerővel

A plug-in hibrid Peugeot 3008 GT Hybrid4 összkerékhajtással és 300 lóerős teljesítménnyel érkezik. Így nem csak környezetbarát, de elég dinamikus is lett. A PEUGEOT 3008 GT Hybrid4 SUV-nak az új WLTP szabvány szerint megállapított C0₂-kibocsátása 29 g/km. teljesen elektromos üzemmódban mért hatótávolsága pedig 59 km.

A 2016-os bevezetése óta több mint 700 000 példányban eladott PEUGEOT 3008 SUV HYBRID4 változata a sorozatban gyártott PEUGEOT-k közül a valaha volt legnagyobb teljesítménnyel büszkélkedhet, 300 lóerő teljesítmény (220 kW) leadására képes.

Hibrid Peugeot 300 lóerővel

Ezt az eredményt egy 200 lóerős (147 kW) PureTech benzinmotor és két villanymotor társításával sikerült elérni: ebből az első az e-EAT8 sebességváltóhoz kapcsolódik és 110 lóerő (81 kW) leadására képes, a másik a hátsó futóművön helyezkedik el és 112 lóerős (83 kW), de a maximális rendszerteljesítmény 300 lóerőben van korlátozva.

A 0-100 megvan 5,9 másodperc alatt. Az akkumulátor kapacitása 13,2 kWh, a teljesen elektromos üzemmódhoz kapcsolódó hatótáv pedig 59 km(2) (a WLTP protokoll szerint mérve).

Hibrid Peugeot 300 lóerővel

Az akkumulátor töltése mindössze 1 óra 45 percet vesz igénybe.

Hibrid Peugeot 300 lóerővel

A HYBRID4 motor csak GT változat esetén áll rendelkezésre, melyben az exkluzív Gréval-szürke Alcantara® kárpit valódi antikolt tölgyből készült „Grey Oak” dekorelemekkel társul. A képet az új PEUGEOT 508-tól átvett vezetéssegítő rendszerek teszik teljessé: ilyen a Stop & Go funkcióval ellátott adaptív tempomat és a sávtartó rendszer.

Hibrid Peugeot 300 lóerővel

Néhány hónappal a HYBRID4 változat bevezetése után a modellválaszték egy 225 lóerős (165 kW) elsőkerék-meghajtású HYBRID változattal is kiegészül majd. A 2020 tavaszán forgalomba kerülő modellben a 180 lóerős (132 kW) PureTech benzinmotorhoz egy 110 lóerős (80 kW) villanymotor társul, mely a gépjármű elején az e-EAT8 sebességváltóhoz kapcsolódik majd.

You may also read!

Nem állt meg a hazai autópark öregedése

Közel négymillió személyautó fut már a magyar utakon, és az állomány szépen halad a nagykorúság felé Hiába nőtt tavaly 15 százalékot

Read More...

Csúnyán indult az év az európai autópiacon

Nagy visszaeséssel indult 2020 az európai autópiacon Az eladások minden nagyobb ország autópiacán estek, a márkacsoportok közül különösen a franciák

Read More...
zöldebb a kecskeméti Mercedes

Egyre zöldebb a kecskeméti Mercedes-Benz gyár – és ezt díjazták is

Első helyezett lett a kecskeméti Mercedes-Benz gyár a Daimler nemzetközi környezetvédelmi pályázatán. 20 éves az Environmental Leadership Award: a kiemelkedő

Read More...

Leave a reply: