Maximálisan ki fogjuk szolgálni a közönséget!

In sport
Farkas Kálmán JG-2 Racing Team

Beszélgetés Farkas Kálmán JG-2 Racing Team csapatvezetőjével a hétvégi Mecsek rali előtt.

Farkas Kálmán JG-2 Racing Team

Prológgal veszi kezdetét az 53. Mecsek Rali. A Pécs Plázánál aszfalton csapatnak majd a fiaid. Ha jól tudom, ez nem számít bele az értékelésbe. Ilyenkor meg-meg húzhassa Gábor a kézifékkart és a nézőknek autózhat majd?

– Bizonyára remek néző sereg lesz, hisz a Mecsek Rally-n sok szokott a néző lenni. A közönséget maximálisan ki fogjuk szolgálni, hiszen a reklám partnereink is elvárják tőlünk. Nem is messze tőlünk, egy kis csapatásra való vágy, jöjjön el mindenki, aztán meglátja, hogy megyünk kilinccsel előre!

Farkas Kálmán JG-2 Racing Team

Pénteken hat gyors vár majd Timár Tamásékra három különböző szakaszon. Mind “régi” pálya. Lehet-e ismerős számukra bármelyik is, ha igen akkor miért is?

– Nyilván a háromból akad ismert is, de van, amit még az sem tudják, nagyjából merre van. Gondolom, pálya bejáráson erre jobban oda kell figyelmi. Trefortpuszta vicces is tud lenni, pláne, egy kis esővel fűszerezve. Változatos gyors lesz, de nem biztos, hogy itt leszünk a leggyorsabbak.

Farkas Kálmán JG-2 Racing Team

A három szakasz közül melyik is feküdhet az Opel Adamnak a legjobban?

– Ha konkrétumokat szeretnél, nem tudom. Majd ott derül ki, hogy mennyi egyesen szakaszt hagytak benne, lassító nélkül. Az egyenes ugyebár az Adam-nak nem annyira fekszik, mivel végsebességbe gyengék vagyunk. Árpád-tető ebből az irányból érdekes lehet, hisz technikás szakasz. A lassítózást pedig meglátjuk a helyszínen. A fűszerezést minden esetben az időjárás fogja adni. Sajnos a másik motor revízióját nem sikerült elvégezni, ezért azzal a motorral megyünk, amelyet a váltóhiba megviselt, és 10.500 forgott. Tehát be kell osztani a technikát.

Farkas Kálmán JG-2 Racing Team

A két napba 68 versenykilométert rakott be a rendező. Miként is szeretnéd, szerepeljenek a Fiaid ezen a Mecsek Ralin?

– Tulajdonképpen nem népes a mezőny. Bár lesz itt is egy-két helyi ügyes, tehetséges páros. Ha a motor kibírja, simán nyerhetünk is. És akkor teljesen biztosan meg van a második helyünk. Nekünk csak célba kell érni, és akkor meg van erősítve a bajnokságba a második helyünk. Most rövid a verseny, nem is értem, hogy a délvidékre ezért kis távolságért érdemes-e megjelenni. Minden költség ugyanaz, tehát az egy gyors kilométerre vetített költség nagyon drága. Ez meg is látszik az indulók létszámán. Elég kevesen vagyunk. Akik viszont megjelennek, teljesen komolyan veszik majd a kihívást, abba biztos vagyok.

Farkas Kálmán JG-2 Racing Team

Találkozunk a prológon!  

Külön köszönet a reklám partnereinknek, akik: SPURI Az autó energiaitala, VIP-REX habarcs, betontechnológia, Keveweld Kft., Boncz Kft, Kis-Új-Lap Kft., Racionál Tuning Kft., BULYÁKI GUMI, www.spuribolt.hu. 

 

– Hajósi Miklós –

 

You may also read!

Alpine A110S

Alpine A110S – könnyű és finom


Az A110S az A110 Pure és az A110 Legende mellé csatlakozik a kínálat csúcsára. Kevesebb tömeggel és nagyobb

Read More...
felújított BMW 530 MLE

Negyven év után hazatért egy legenda: a felújított BMW 530 MLE


A BMW Group Rosslyn-i gyárában október 8-án leplezték le az 1970-es években épült versenyautó-legenda, a BMW 530 Motorsport

Read More...

Bulgária nagyon szeretné a Volkswagen-gyárat


Bulgária emeli a tétet
Röviddel azután, hogy a Volkswagen-csoport (VW) kedden elhalasztotta a döntést a Törökországban tervezett autógyára

Read More...

Leave a reply: