BMW R18, retro stílus egy teljesen új “Big Boxer” motorral

In bemutató
BMW R18

Az R18 egy klasszikus megjelenésű motorkerékpár, az egyszerűség és a megszokottság kedvelőinek. A legújabb modellt az 1936-ban gyártott R5 ihlette, hurok alakú cső acélkeret, csepp formájú üzemanyag tartály és nyitott hajtótengely. A motor megrendelhető olyan tű csíkfestéssel, amely emlékeztet a legendás modellre.

BMW R18

A régies stílus ellenére a motor a legmodernebb technikával van felszerelve. Kapott érintőképernyőt, LED lámpákat és egy kör alakú sebességmérőt digitális kijelzővel. A motorkerékpárnak huzalküllős kerekei vannak, amelyet négydugattyús féknyereggel és tárcsafékkel szereltek.

BMW R18

Azok a vásárlók, akik valami exkluzívat keresnek, megszerezhetik az R 18 első limitált kiadását. Klasszikus fekete fényezés, kontrasztos fehér csíkokkal. Kérhetnek króm díszítéseket és egy speciális ülésjelvényt “First Edition” táblával.

BMW R18

Az érdeklődök, akik szeretnék a saját ízlésük szerint összeállítani a motorkerékpárt, könnyen megtehetik, mert a tervezők az R18-at könnyen szétszedhetőnek készítették. A BMW szerint a hátsó keret könnyen leszerelhető, a modellnek pedig egyszerűen szétszerelhető, festett alkatrész készlete van. Hasonlóképpen a szelepfedél és a szíjfedél is könnyen kicserélhető.

BMW R18

A BMW Motorrad a kiegészítők széles skáláját kínálja. A bemutatóra két egyedi alumínium alkatrész gyűjteménnyel készültek, amelyet a Roland Sands Design-al együttműködve terveztek. A tulajdonosok választhatnak Mustang Seats ülést és a Vance & Hines kipufogórendszert is.

BMW R18

Az erőt egy új 1,8 literes kéthengeres motor biztosítja, amelyet Big Boxer-nek neveztek el. Ez egy tökéletes név, mivel ez minden idők legerősebb kéthengeres BMW boxer motorja. A teljesítmény számok azonban nem fognak lenyűgözni senkit, 90 lóerő és 158 Nm.

A teljesítmény (retro) stílusa mellett a BMW „szándékosan” kerülte a csúcstechnológiát képviselő elektronikát. Hagyományos teleszkópos villát és egy központi hátsó lengéscsillapítót szereltek be a kényelmesebb gurulás érdekében.

BMW R18

Annak ellenére, hogy nem pakolták tele csúcstechnikai finomságokkal a motorkerékpárt nem mondhatjuk rá, hogy ez egy buta motor. A tulajdonosok kapnak alapfelszerelésként egy automatikus stabilitásszabályozó valamint egy visszagurulás gátló rendszert és hátrameneti fokozatot.

You may also read!

Virtual DiRT Rally

1600 regisztrált játékos várja a virtuális rallybajnokság második szezonját

Hungarian Virtual DiRT Rally 2.0 Championship 2021 Nyolc bajnoki futam és századmásodpercekért folyó küzdelmek jellemezték a Hungarian Virtual Dirt Rally

Read More...
Citroën C3 Rally2

Magyar páros, a Német Lackó – Tóth Imre duó is Citroën C3 Rally2-vel versenyez idén!

Harmadik R5-ös szezonja után autót és navigátort vált a tehetséges pilóta. A Tagai Racing Technology által felkészített versenyautó és

Read More...

A 490 ezer dolláros Lunaz Bentley S3 Flying Spur EV

A brit Lunaz csúcskategóriás klasszikus angol autók elektromos átalakítására specializálódott és már számos munkája fut az utakon. Elektromos használatot

Read More...