A 2021-es Hyundai Santa Fe

In bemutató
Hyundai Santa Fe

A sok titkolózás és sejtelmes kép után a gyártó teljes mértékben bemutatta az új kialakítású 2021-es Hyundai Santa Fe-t, de még nem tették közzé az összes részletét a SUV-nak.

Hyundai Santa Fe

Ahogy a legfrissebb bemutatóképeken látható az új Santa Fe nagyon különbözik a kifutó modelltől, nem csak megjelenésében, hanem ez a modell már a cég teljesen új generációját képviseli. A külső átalakítások az autó elejétől kezdődnek új, széles hűtőrács, amelyet a képek szerint két különféle mintázattal gyártanak majd. A rács nemcsak meglepően jól néz ki, hanem integrálja a fényszórókat. A Hyundai osztott, T alakú LED-es nappali menetjelző lámpákat tervezett, amelyek emlékeztetnek a Volvo Thor DRL-jére.

Hyundai Santa Fe

A 2021-es Santa Fe egy új tervezésű 20 colos alufelnivel tökéletesíti az összképet, de kapható lesz többféle mintázattal és kisebb méretben is. A hátsó részen található fényszórók finomra formálták és van még egy nagy lámpasor, amely a hátsó lökhárítón fut végig teljes szélességben.

Hyundai Santa Fe

A koreai autógyártó szerint a frissített Santa Fe a Hyundai harmadik generációs járműplatformjára épül, amely javítja a teljesítményt, a kezelhetőséget, az üzemanyag hatékonyságot és a biztonságot. Az autógyártó hozzáteszi, hogy új, megerősített hangelnyelő rendszerekkel javítják a SUV zaj-, rezgési teljesítményét.

Ezzel az új tervezéssel azt állítja a cég, hogy „jelentős javulást hozott az ütközések biztonságában”. A Hyundai szerint több nagy teherbírású elemet használtak fel, a meleg sajtolásának és egy szuper-nagy szakítószilárdságú acéllemez integrációjának köszönhetően a platform lehetővé teszi a Santa Fe számára, hogy jobban elnyelje az ütközések erőhatásait, miközben minimalizálja az utastér deformálódását.

Hyundai Santa Fe

A friss modell belsejét szintén teljesen átalakították, modernizálták. Az új 10 colos érintőképernyővel ellátott információs és szórakoztató rendszer a műszerfal közepén díszeleg, míg közvetlenül a sofőr elé egy 12 colos teljesen digitális műszercsoport helyeztek. A középső konzol elrendezése szintén nagyban különbözik a korábbitól, láthatunk egy szögletes kialakítást, nagy gombokkal a hagyományos váltó helyett.

Az összes új Santa Fe modellhez tartozik egy Terep üzemmód, amely lehetővé teszi az autóvezetőknek, hogy a lehető legtöbbet hozhassák ki a HTRAC összkerékhajtásos rendszeréből. A rendelkezésre álló beállítások közül kiválasztható az út jellegéhez alkalmazkodó mód (homok, hó, sár, ökó), de válaszható sport, komfort vagy intelligens üzemmód.

Hyundai Santa Fe

Egy fontos dolgot nem hoztak nyilvánosságra a koreaiak, a frissített modellhez rendelkezésre álló motorokat. Korábban megerősítették, hogy Európában először hibrid és plug-in hibrid hajtóművekkel kínálják autóikat.

Szeptembertől kezdve kapható lesz az öreg kontinensen és az év második felében megérkezik Ausztráliába. Nem világos, hogy az Egyesült Államok mikor fogja megkapni az új SUV-ot, de ez várhatóan még ebben az évben megtörténik.

 

Forrás: Carscoops

You may also read!

Berta Benjamin F4

F4-es Dávid az F3-as Góliátok között

Bár a Gender Racing Dávidját Berta Benjáminnak hívják, de az ősi bibliai történetet majdnem teljesen tökéletesen ültette át a

Read More...
Skoda Fabia

Itt a 4. generációs Skoda Fabia

A Skoda Fabia 22 éve indult hódító útjára és nagyon sikeres modellnek mondható. Ez már a negyedik generáció. A

Read More...
bővül a GreenGo

Két országban bővíti flottáját a GreenGo

Új, Skoda Citigo e iV elektromos autókkal bővül a GreenGo hazai és prágai flottája. Azért éppen ezzel a modellel,

Read More...