A Byton elveszített mindent a Covid-19 miatt

A Byton július 1-jétől felfüggeszti valamennyi gyártását, ideértve a kínai Nanjingben lévő gyárában végzett termelést is, hogy pénzt gyűjtsön és költségcsökkentő intézkedéseket hozzon annak érdekében, hogy kezelje a koronavírus világjárvány súlyos csapását.

Az EV-t készítő induló vállalkozás, állítólag április óta kényszer pihenteti dolgozóit. Az Egyesült Államokban található székhelyen az alkalmazottainak a felét fizetés nélküli szabadságra kellett küldeni, hozzátéve az ígéretek szerint júliusban kifizeti az alkalmazottait.

“Az új koronavírus járvány nagy kihívásokat hozott a Byton finanszírozási és termelési műveleteire” – mondta Byton vezetőségi tagja nyilatkozatában. “Alapos megfontolás után a részvényesekkel és a vezetőséggel folytatott közös konzultációt követően úgy döntöttünk, hogy július 1-től elindítjuk az alkalmazotti költségek kifizetését, amely elősegíti a vállalat stratégiai átszervezését. ”

Az úgynevezett „stratégiai átszervezés” során a Byton néhány alkalmazottat megtart a minimális alapvető műveletekhez, mondta a Bloomberg.

Byton eredeti terve az volt, hogy 2020 végéig Kínában piacra dobja az M-Byte elektromos SUV-ot, amelynek hatalmas 48 colos egyedülálló kijelzője a műszerfalon található, majd 2021-ben belép az Egyesült Államok piacára. A társaságot a BMW és a Nissan volt alkalmazottai alapították a kínai FAW csoport és a CATL akkumulátor szállító támogatásával.

A Byton M-Byte áprilisban érte el a gyártás előtti utolsó szakaszát a vállalat Nanjing gyárában, amikor az első autók legördültek a gyártósorról. Az elektromos SUV-ot két változatban tervezték értékesíteni: egymotoros, 72 kWh teljesítményű alapmodell 268 lóerővel és 360 km hatótávolsággal, valamint egy kétmotoros, 95 kWh-s nagy teljesítményű 403 lóerős 435 km hatótávval (WLTP).

Forrás: Carscoops

Verified by MonsterInsights