Novemberben debütál a Maybach S-osztály, hamarosan érkezik az AMG S63e és S73e

In hír

Csak a nyújtott, hosszú Maybach készül összkerék-meghajtással és V12-es benzinmotorral.

Még csak tegnap mutatta be a Mercedes az új S-osztályt és már a luxusautó csúcs változatára is koncentrálhatunk.

Kiderült, nem kell sokáig várni a Maybach változatra, az Autocar brit magazin megtudta, hogy a hivatalos premierre a tervek szerint már novemberben sor kerül. Nem meglepő, hogy a hosszított luxus sedan a kínai Guangzhou Autószalonon mutatkozik be, ahol a Maybach márkanév néhány évvel ezelőtt újból bevezetésre került és azóta töretlen a sikere.

A Mercedes már bejelentette, hogy a Maybach S lesz az egyetlen verzió a kínálatban, amelyhez a selymesen sima járású V12-es motort kínálja, a motor egy ikerturbós 6,0 literes erőmű. Az Autocar szerint a teljesítmény változatlan marad, 621 lóerő és 1000 Nm nyomaték.

A Mercedes S-osztály mindkét tengelytávú változata nagyobb, mint az előd modell, de a tervezők a Maybach-ot tovább fogják nyújtani, hogy elérjék a lenyűgöző méretű hátsó lábteret. Markus Schäfer, a Csoport Kutatási és Fejlesztési, Beszerzési és Beszállítói Minőségi Igazgatóságának tagja elárulta az Autocar magazinnak, hogy a Maybach „nagyon különbözni fog a hosszú verzióitól”.

A hírekből kiderült, hogy a gyári S-osztálytól már jobban elkülönülve két AMG modell is piacra kerül. A V12-es S65 nem tér vissza, helyette belép az S63e és az S73e. Állítólag mindkettő egy ikerturbós, 4,0 literes V8-ast kombinál egy elektromos motorral, 134 lóerőt fejleszt az S63e-ben, közel 700 lóerős együttes teljesítményt ad. A csúcs változat, 201 lóerős villamos motort kap, összesen 805 lóerőt szabadít a kerekre. Értesülések szerint mindkét AMG modell a végső fejlesztési szakaszban van, 20 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorral készül majd.

A kevésbé keresett kupé és a kabrió változatok már nem térnek vissza, a plug-in hibrid dízel gyártásának folytatását is leállítja a cég. A legfejlettebb technológiát az EQS kapja meg, amely egy teljesen elektromos autó lesz, sokkal visszafogottabb kivitelben, mint a konzervatív S-osztály.

Forrás: motor1

You may also read!

Nyári gumi: 2021-es nyári gumi tesztek, a biztonságos közlekedés záloga az alapos felkészülés

A gumiabroncs kiválasztása jelentős hatással lehet a vezetési biztonságára, ezért a BHPgumi munkatársai nagyon fontosnak tartják a döntés előtti

Read More...

A Tesla beszorult a SUV alá, a sofőr az Autopilot rendszert hibáztatja

A fotót nemrégiben osztották meg a Facebook, Tesla Model Y csoportban. A képen egy totálkárosra tört fehér Y modell

Read More...

Hamarosan érkezik az elektromos Citroen e-Berlingo, hét üléssel és 280 kilométeres hatótávval

A Peugeot nemrég dobta piacra a Partner és a Rifter elektromos változatait, most a Citroen is ugyanezt tette és

Read More...