VW ID.3: az egyik német autós magazin komoly minőségi problémákat tapasztalt

In elektromos autók

A tesztelések most nem a Tesla-ról szólnak, hanem az újonnan piacra lépő ID.3-ról.

Akik figyelemmel kíséri az autós világ történéseit, ismerős lehet, hogy nem rég a Tesla hanyag összeszereléséről szóltak a hírek. Most a VW is elkövette ezt a hibát. Az autótesztelés után a német mérnökök figyelmeztetnek: ha valaki az első modellt veszi, általában nem jár jól. Az Auto Motor Und Sport ezt megerősítette a VW ID.3 tesztelése során. A német autós kollégáink kíméletlenül és nem ok nélkül, szinte megsemmisítették az autót.

A magazin első kritikája, hogy az ID.3 nem felel meg “a VW-től elvárható szokásos, magas minőségi követelményeinek. Pontatlanok a karosszériaelemek illesztései, nem igazán jó minőségűek a felhasznált anyagok az utastérben és rossz az autó felületkezelése”.

A cikkben bemutatott első kép a motorháztető belső részét mutatja festék nélkül. A cikk német szerzője azt mondja, hogy ez olyan lett, mintha spray palackból lett volna fújva.

Az ID.3 látszólag ugyanazt a stratégiát követi, mint a Tesla, ami hasonlóvá teszi őket a Toyota Etios alacsony költségvetésű autójához. Sandy Munro szerint ez pozitív megközelítés lehet: ha a festék nem környezetbarát, akkor többlet költséget jelent. A vásárlók valószínűleg nem örülnének.

A német magazin szerint az autó másik súlyos problémája a szoftver. Az információs és szórakoztató rendszer betöltése hosszú ideig tart és addig nem reagál a parancsokra, egyértelmű jele annak, hogy az autó rendszere “befejezetlen”. A Volkswagen már elismerte, hogy ezek az első egységek nem kezelnek minden funkciót.

Az Auto Motor Und Sport folytatja a pofonosztást. Tapasztalatuk szerint, a hatótávolság jóval alacsonyabb az ígértnél (260 km a tesztelés során). Az ülések is elhasználódtak, úgy tűnt, mintha az autó már 200 000 km-es futásteljesítménnyel rendelkezne és a panelrések sem voltak egyenletesek.

Hasonló problémák a Tesla autóiban is tapasztalhatók, de ne gondoljuk, hogy ez valami “EV átok”. A cikk szerint a nagy múlttal rendelkező Volkswagen nem kaphat ugyanolyan mentséget, hogy kezdő, mint amit a Tesla.

A tapasztalt Volkswagennek jobban kellene ismernie az autógyártás mélységeit. Most sürgetik a vállalatot, hogy tegye meg a korrekciókat. A kemény kritika vége, hogy az ID.3 49 000 eurós árát a felére kellene csökkenteni és akkor legalább igazságos lenne a kapott minőséggel szemben. Ez fájdalmas lesz a VW-nek.

Forrás: insideevs

You may also read!

A VW terve, hogy évente 500 000 ID.4-et fog gyártani

A Volkswagen vezetősége úgy gondolja, hogy évente 500 000 példány ad el az ID.4-ből. A német autógyártó felkészült a régóta

Read More...

A RevoZport Tesla X modell, egy igazán látványos EV

Nem mindig mutat jól egy átépített terepjáró, néha túl lőnek a célon a tervezők és úgy néz ki, mint

Read More...

A Mansory által tuningolt Porsche Cayenne, több mint amire számítani lehet

A kezelés után a teljesítmény 690 lóerőre növekedett. A Mansory név hallatán mindenki felkapja a fejét, mert tudja, ha a

Read More...