Megújult a Jaguar XF, sokkal kifinomultabb mint az elődje

In bemutató

A modern brit formatervezést valósítja meg az új XF modellcsalád. Sokkal kifinomultabb az anyagok felhasználása az átformált belső térben és állandó online kapcsolatot biztosít az utasok számára.

Frissítették az autó külső megjelenését. Elől a mélyebbre nyúló légbeömlők, a szélesebb hűtőrács és keskeny négy elemből álló LED technológiás fényszórók teszik még komolyabbá az autó megjelenését. Hátul szintén újítottak, új a lökhárítóba helyezett fényezett betét és a hátsó lámpa.

 

A sofőr helye merészebb, dinamikusabb és a vezetőt helyezi a központba. A belső tér központi eleme a magnézium keretes 11,4 colos kijelző. Az ülések nagyobbak lettek és újabb masszázs programot és nagyobb fűtő-hűtő felületet kaptak. Az autóban utazók egészségvédelme nagy szerepet kapott, levegő ionizálóval és nanotechnológiás szűrőkkel semlegesítik a kellemetlen szagokat.

 

Az új XF minden kivitele nyolc sebességes automata váltót kap, választható hátsó- vagy összkerékhajtással.

Új a 204 lóerős, 2 literes mild-hibrid dízelmotor, amely 430 Nm nyomatékot ad le. Az MHEV dízel 7,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára és a kombinált üzemanyag-fogyasztása: 4,9 l/100 km.

A Jaguar választható kétféle benzinmotorral is, 250 illetve 300 lóerős 2,0 literes 4 hengeres motorral.

A „Pivi Pro” szórakoztató rendszer a 11,4 colos ívelt kijelzőn keresztül vezérelhető. A frissített menünek köszönhetően a leggyakrabban használt funkciók egy vagy maximum kettő kattintással elérhetők. A sofőr számára a legfontosabb információk a 12,3 colos műszerfal kijelzőn jelennek meg tájékoztatóbb, javított grafikával. A Jaguar alapfelszereltségben kínálja az intuitív szórakoztató rendszert. Térerő erősítőt és vezeték nélküli töltőt kínál az utasok okostelefonjához. A „Pivi Pro” saját áramforrást használ és dupla SIM kártyás beágyazást, így a párhuzamosan futó LTE több funkciót képes egyszerre ellátni, frissíteni.

Kategóriájában elsőként kapott aktív útzaj-csillapítási technológiát, amely folyamatosan méri az útfelületen keletkező rezgéseket és eltolt fázisú hanghullámmal semlegesíti azokat, ezzel csökkentve az utastér zajszintjét.

Az autó S, SE és HSE felszereltségi szinttel választható; mindegyik modell megrendelhető R-Dynamic kivitelben is.

You may also read!

Starman a Tesla-ban elhaladt a Mars mellett

Több mint két éve indította a SpaceX a Starmant az űrbe, egy Tesla Roadster volánja mögé ültetve. Az autó

Read More...

Volkswagen ID.3 megkapta az 5 csillagot az EuroNCAP töréstesztjén

Még csak egy hónapja kapható a piacokon az Volkswagen ID.3 de már több baleset szerencsétlen részese volt. A német

Read More...

Dacia Duster Pick-up, a román mindenes

A Dacia még idén piacra dobja a Duster pick-up verzióját, de egyelőre csak Romániában lesz kapható. A nyitott rakodóterű

Read More...