A Kia megújította a logóját és a szlogenjét

A Kia ma bemutatta új logóját és szlogenjét, amelyek már a márka átfogó és teljeskörű átalakulását vetítik előre. Az új logó bevezetése a Kia határozott ambícióinak és elkötelezettségének jele.

 

A logó a Kia új céljainak szimbóluma, megtestesítve azokat az értékeket és élményeket, amelyeket a márka vásárlóinak kínál majdani termékein és szolgáltatásain keresztül. Ezeket az ígéreteket a márkanév kézírás szerű, kötött írásmódja vizuálisan is megerősíti. Az embléma három betűjének ritmusa a Kia inspiráció iránti elkötelezettségének szimbóluma, szimmetriája pedig a magabiztosság és az elkötelezettség jele.

 

“A Kia új logója a márka eltökéltségét szimbolizálja. A Kia az elkövetkező változások, és az ezzel járó innovációk vezető szereplője kíván lenni.” – mondta Ho Sung Song, a Kia elnöke és ügyvezetője.

Az új logó bemutatóját rekordmennyiségű drón tűzijáték tette még látványosabbá a koreai Incheon felett, a show részeként 303 fényrakéta-drón öltött látványos alakzatot.

Új logója mellett a Kia friss márkaszlogent is hirdetett: ‘Movement that inspires’. Az új márkastratégia részleteit, az ezzel összefüggő új célokat a nagyközönség január 15. pénteken ismerheti meg.

Megjelölt:
Verified by MonsterInsights