Az ARES Design készítette ezt a dögös, kabrió kétajtós Tesla-t

In elektromos autók, tuning

A nyitott kétajtós Tesla Model S valóban létezik, az ARES Design készítette ezt az eszméletlen megjelenésű Tesla-t.  Egy magánszemély bízta meg a tető és a hátsó ajtók eltávolításával a Modena-i céget. Az ARES műhelye nemcsak levágta az autó tetejét, hanem hozzá is tett egy kis pluszt.

A tető most már puha szövetből van és valóban úgy tűnik mintha elfoglalná a hátsó üléseket, de ez nem így van, a hátsó ülések megmaradtak, így négy személy is élvezheti a néma suhanást. A lecke fel volt adva, komoly fejtörést okozott a tervezőknek, hogy a hátsó ülésekhez hogyan lehet majd hozzáférni, amikor eltávolítják a hátsó ajtót és a B oszlopot.

Az ARES mérnökei megerősítették az utasteret és a hátsó ülés alatti oldalsó tagokat, hogy a karosszéria ne veszítsen a merevségéből. A képekből nem derül ki, hogy van-e valamilyen borulásvédelem az autóban. Az egész kocsit egy kicsit harmonikusabbá tették. A tuningműhely egy külön, szénszálból készült kiegészítő készletet is tervezett, így tökéletes a látvány.

Miután kidobták az eredeti hátsó üléseket, az ARES egy teljesen új, egyedi belsőt is tervezett. Természetesen a kárpitos szakemberek a legfinomabb kézzel varrott jégfehér bőrből, narancssárga betétekkel készítették el az új üléseket.

“Az ARES üzleti filozófiája lehetővé teszi az ügyfeleik számára, hogy együtt dolgozhassanak a tervezőkkel és a mérnökökkel, így segíthetnek elkészíteni a saját egyedi autójukat” – mondta Dany Bahar vezérigazgató. „Ez a Tesla projekt kiváló példa, hogy képesek vagyunk egy autó teljes átépítésére, nagyon örülünk, hogy elkészíthettük ezt a kompromisszumok nélküli elektromos autót.”

Sajnos az árát nem árulták el. A projekt hatalmas munka volt, elképzelhetjük hogy elég magas lett a végösszeg. Valamint tekintettel a tulajdonos egyéni ötletére, úgy tűnik ez egyszeri alkalom volt, de a kivitelező cég nem zárkózik el a hasonló kihívásoktól.

Az ARES nem módosította a hajtásrendszert, ezért a 400 mérföldes hatótávolság és a 2,3 másodperces 0-100 km/órára gyorsulás maradt, de lehetséges, hogy ezek az adatok valamennyit javultak a súly csökkentés miatt.

Forrás: carscoops

You may also read!

Virtual DiRT Rally

1600 regisztrált játékos várja a virtuális rallybajnokság második szezonját

Hungarian Virtual DiRT Rally 2.0 Championship 2021 Nyolc bajnoki futam és századmásodpercekért folyó küzdelmek jellemezték a Hungarian Virtual Dirt Rally

Read More...
Citroën C3 Rally2

Magyar páros, a Német Lackó – Tóth Imre duó is Citroën C3 Rally2-vel versenyez idén!

Harmadik R5-ös szezonja után autót és navigátort vált a tehetséges pilóta. A Tagai Racing Technology által felkészített versenyautó és

Read More...

A 490 ezer dolláros Lunaz Bentley S3 Flying Spur EV

A brit Lunaz csúcskategóriás klasszikus angol autók elektromos átalakítására specializálódott és már számos munkája fut az utakon. Elektromos használatot

Read More...