Csak a dizájn változott, a kitűzött célok nem!

In sport
Csomós Miklós és Nagy Attila

Első futamgyőzelméért dolgozik Csomós Miklós és Nagy Attila.

 

Kevés olyan versenyző van a magyar ralibajnokságban, aki tudatosabban építette volna pályafutását, mint Mixi és Attila. 2013 óta egymás mellett versenyezve, minden lépcsőfokot betartva, az amatőr futamoktól indulva, a másodosztály és a Peugeot Kupa megnyerését követően jutottak el odáig, hogy 2020-ban felvehették a küzdelmet az ország leggyorsabb ralipilótáival.

 

A tavalyi év az új versenyautóval való ismerkedés éve volt a sárospataki csapat számára. Bár részeredményeik és az év végi ötödik helyezésük magasan felülmúlták azt, amit egy R5-ös versenyautóval ismerkedő párostól eddig megszokhattak a szurkolók. Már az első éles versenyükön két abszolút második szakaszeredményt is fel tudtak mutatni és az első szakaszgyőzelemre sem kellett sokáig várni.

Csomós Miklós és Nagy Attila

Ennél még meggyőzőbb, hogy a nyíregyházi Európa-bajnoki futamon egy-egy szakasz erejéig Európa leggyorsabb pilótáival is fel tudták venni a harcot. Ezt a formát szeretnék megtartani 2021-ben és bár az első futamra még három hetet várni kell, a Borsod Talent Motorsport Egyesület versenyzői már hetek óta gőzerővel készülnek az idei szezonra.

 

„Egy havas versennyel szerettük volna kezdeni az évet, sajnos az időjárás ezt nem tette lehetővé. Idén először így az elmúlt hétvégén, a máriapócsi RabócsiRingen ülhettünk a versenyautónkba, ahol megmutathattuk támogatóinknak a Skoda Fabia R5 új dizájnját. Fizikailag és fejben is nagyon készülünk már a szezonra, hetek óta aktívan edzünk és az I. Boldogkő Rally pályáinak kihirdetését követően keressük a korábbi belső felvételeket is a szakaszokról. Több, mint 10 éve nem részei ezek az utak a magyar Országos Rally Bajnokságnak, így talán most először nem jelent számunka akkora hátrányt a pályaismeret hiánya. Ennek tudatában állunk oda a rajthoz, amit nagyon várunk már” – összegezte gondolatait a sárospataki pilóta.

 

Navigátora, Nagy Attila is hasonlóan izgatott a szezon kezdete előtt: „bár elégedettnek kell lennünk tavalyi eredményeinkkel, idén is mindent megteszünk azért, hogy még előrébb léphessünk. Nem titkolt célunk, hogy megszerezzük első futamgyőzelmünket és erről a vágyunkról akkor sem mondunk le, ha ebben az évben ezért a kategória világbajnokával is fel kell vegyünk a versenyt. Nem feltett kézzel állunk oda, már az első gyorstól szeretnénk odatenni magunkat!”

Csomós Miklós és Nagy Attila

Jól megfogalmazott célokkal vág neki a fiatal páros a Magyar Országos Rally1 Bajnokság első futamának, melyet Boldogkőváralja központtal, április harmadik hétvégéjén tartanak.

 

Köszönjük együttműködő partnereinknek:

 

T+Á Média Kft, CIKS Kft, ZÉG Kft, Balázs-Diák Kft, RabócsiRing Kft, Magyar-Trans Kft, BAZ Express Csomag Logisztika Hungary Kft, Heda- Sped Kft, Tau- Trade Bt, Északmagyar Téglaipari Kft, UJGOLD Kft, SFT Ungarn Kft, Alu Casting Support Kft, Progast Kft, Por + Fém Kft, Sárospatak Város Önkormányzata, Tiger Tools Kft, RSZ- Kő Kft, HANKOOK Racing Tires- RTH Versenyabroncs Kft, MOL Racing Kft, Rapidnyomda

 

Fotó: Rallye Dream Blog

 

– Béres Gábor –

You may also read!

A Tesla tulajok szerint könnyen becsapható az autopilot rendszer

Az autós magazin aggodalma teljesen jogos, ők sem gondolták, hogy mennyire egyszerű kijátszani az autó védelmi rendszerét. Az NHTSA és

Read More...

Árverésen egy LaFerrari, 3 millió dollár feletti árat várnak

Eladásra kínálják ezt az alig használt 2014-ben gyártott Ferrari LaFerrari sportautó ritkaságot. Jelenleg a washingtoni Bellevue-ban várakozik egy méregdrága

Read More...

A 2021-es VW Polo megfiatalodik LED világítást, digitális műszereket és nagyautós biztonsági technikát kap

A Volkswagen Polo óriás a kisautók között. Az 50 éve tartó sikere alatt több mint 18 millió eladott példánynál

Read More...